2020. május 21., csütörtök

Írás 5. 21.

Kedves Szülők és Gyerekek!

Szép napot kívánok mindenkinek!🍓

Melegítsük be ujjainkat!
Kéztorna

Ma egy gyakorló óránk lesz, csupa ismert betűvel. 
De a helyesírási szabályokra nagyon figyelj!

Az Írásfüzet 60.-61. oldalán fogunk dolgozni.
1. Weöres Sándor: Békák című versét kell lemásolnod,  az illusztráció melletti oldalra.
Ügyelj, hogy minden sorban pontosan annyit írj, mint a költő!
Ez a versek másolásánál egy szabály.
Sajnos ezt mindig be kell tartani!

2. Miután készen vagy, színezd ki szép színesre a képet!
Kérlek az írásod gyöngybetűs legyen, a színezésed pedig igényes. A vonalakat egymás mellé helyezd, hogy minél egyöntetűbb legyen a szín.
Figyelmesen dolgozz! a vers a 61. oldalon fejeződik be!

3. Végezetül a 61. oldalon lévő képek szóírása következik.
Egytagú szavakat kell írnod! Vagyis egyetlen magánhangzó lehet benne.

Segítségül:
hold, gomb, tőr, comb, könyv
pont,gyöngy, csont, polc, sajt
folt, nyolc, konty, bojt, füst

Ezeket is kiszínezheted!📚📖✏

Készen van az írás!

Fotót kérek 60-61. oldalról!📷

Szép délutánt kívánok!

Anett néni

Olvasás 5.21.

Kedves Szülők és Gyerekek!

Jó reggelt kívánok!🙋

Bemelegítő, ismétlő feladatként párosítsd a beceneveket!
Nevek

Folytassuk egy csoprtosító feladattal!
Borítékos feladat

Ma az olvasókönyved 200. oldalán olvasunk!
- Olvasd el a szavakat, 2x!
- Olvasd tovább a mesét! 2x!

Mondd el mi történt, miután Boribon eltűnt?💭

Folytasd a munkád az olvasás Játékház feladatlapok II. 84. oldalán!
- Mit ábrázolnak a képek? Jelöld aláhúzással!
- Húzd alá a feleletet a mondatban! 
- Színezz a leírásnak megfelelően!

Levezetésként még egy csoportosító feladat:
Borítékos feladat

Az olvasás Munkafüzet 84. oldaláról kérek visszajelzést!👀

Készen vagy az olvasással!
 Köszönöm a munkád!🍉       
Anett néni🙋

matematika 05.21.

Jó reggelt kívánok Kedves Gyerekek és Szülők!


A mai napra és az elkövetkező órákban a gyakorlásoké a főszerep.

Jövőhét szerdára tervezek küldeni számotokra egy dolgozatot. Ne izguljatok, olyan feladatok lesznek benne, amiket már gyakoroltatok!! S az előtte lévő órákon gyakorolni fogtok. S lehet, hogy ugri-bugrinak tűnhet, majd, hogy hol a tankönyvben egy-két feladatot majd a munkafüzet meghatározott feladatait kérem. De ez azért van, hogy felkészüljetek a beszámolóra. 😉

Lássunk is neki a gyakorlásnak!

Készítsd elő a munkafüzetedet és a tolltartódat! Ha szükséges a korongjaidat is előveheted!


Mf. 85./ 4.

  • A számkártyák felé írd fel BOLHA számmal a kivonások különbségeit!
  • Színezd ki a számkártyákat a megadott színek szerint.


Mf. 85./ 5.

  • Olvasd el a táblázat fölött lévő utasítást!
  • Akár többször is! 
  • Segítő kérdések:
        • Kinek van kevesebb? (I)
        • Kinek van több? (T)
        • Tehát, ha Iminek 5 autója van, akkor Tominak több vagy kevesebb van? (több)
        • Ha több van valakinek, milyen művelet? (összeadás)
        • Ha kevesebb van valakinek, milyen művelet? (kivonás)


Mf. 86./1. a) és b)

  • Első lépés meg kell állapítani a szabályt! 
  • Ha jobbra összeadás van, akkor balra? (kivonás)
  • Ha jobbra növekvő sorrend, akkor balra? (csökkenő)




💛 feladat: mf. 86./ 2, 3, 5
A szorgalmi feladatok közül csak akkor válasz, ha van még kedved, erőd hozzá! S csak ha egyhez van, akkor csak azt az egyet oldd meg! Ha nincs egyáltalán, akkor csak a gyakorló feladatokat oldd meg!


Jó munkát!
Szép napot!
Zsuzsi néni🌷



ÉNEK – ZENE: Baksa Istvánné
Kedves Kisdiákjaim!
Remélem mindenkinek tetszett Nyuszi Gyuszi dalocskája. A mai órán egy játékos kiszámoló dallal ismerkedünk, amelyet együtt is sokat játszunk majd, ha újra találkozunk.

1.     Dalcsokor éneklése:
-       Tk. 48.o. Nyuszi Gyuszi….
-       Tk. 43.o. Iglice, szívem…
-       Tk. 35.o. Kis kacsa fürdik…
Énekeljétek el a dalokat! Próbáljátok visszaadni a dalok hangulatát, ügyelve a tempóra és a hangerőre.

2.     Új dal tanulása: Itt a köcsög…
-       Tk. 58.o.
-       Meséljetek a dalhoz tartozó képről!!!!
-       Mire használták régen a köcsögöt? Kérdezzétek meg anyát vagy nagymamát!
(tejet tartottak benne)
-       A dal szövegét jobban megértitek, ha elolvassátok a dal alatt, milyen játék kapcsolódik hozzá!
-       Hallgassátok és tanuljátok meg a dalt a következő linkről:Itt a köcsög
-       Énekeljétek el úgy is, hogy tapsoljátok hozzá a ritmusát!

3.     Gyakorló feladat:
-       Mf.31.o. 3. feladat: az utolsó hangot húzzátok le, és lá hangot kottázzatok a dó helyett!

Jó munkát, szép hétvégét!!!!
Györgyi néni

Testnevelés 05.21.

KEDVES SZÜLŐK ! KEDVES GYEREKEK!


A csütörtöki online órára labdás ügyességi feladatokat kerestem nektek.Gyorsaságot, ügyességet fejleszt, a családból bárki végre tudja hajtani a kisebbektől  a felnőttekig.

Egy kis kedvcsinálónak tekintsétek meg az Győri Audi Eto KC kézilabdázóinak otthoni edzését, erősítő jellegű feladatokkal.  


A kisvideó után jöhet az óra !
Bármennyire is egyszerűek a gyakorlatok , mozgassuk át izmainkat, ízületeinket, végezzük el az alapos bemelegítést. 



Mos már jöhet az online tesióra. Kattints a feliratra, indulhat az edzés ! 



Az edzések végén, testnevelés óra végén mindig végezzünk levezető jellegű feladatokat. 

Forrás:larafitness.blog.hu
Egészségetekre ! 
További szép csütörtöki napot kívánok  !! 

Boros Pál

Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2

 Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...