Kedves Szülők és Gyerekek!
Az e heti feladat az Angol keringő ismétlése és gyakorlása. Küldöm a videót és hozzá a zenét is.
Oktató videó: https://youtu.be/hslPqVdzgtY
Zene: https://www.youtube.com/watch?v=S8WQGdxrW20
Jó gyakorlást,
Jana bácsi
Kedves Szülők és Gyerekek!
Az e heti feladat az Angol keringő ismétlése és gyakorlása. Küldöm a videót és hozzá a zenét is.
Oktató videó: https://youtu.be/hslPqVdzgtY
Zene: https://www.youtube.com/watch?v=S8WQGdxrW20
Jó gyakorlást,
Jana bácsi
Kedves Gyerekek!
Az elkészült alkotásodat, alkotásaidat (hiszen többet is készíthetsz egy kategóriából, vagy több kategóriában is indulhatsz) ÁPRILIS 30 – ig küldd el az alábbi e-mail-címre:
kolteszetnapjapalyazat2021@gmail.com
Ne felejtsd el megírni a NEVED és az OSZTÁLYOD!!!
A beküldött pályamunkák korcsoportonként lesznek zsűrizve, díjazva és a legjobbak felkerülnek az iskola honlapjára is.
Korcsoportok a rajznál:
Kedves Gyerekek!
Készítsd elő a ki(s)számolódat és a tolltartódat!
Ismételd át a 2-es, 4-es, 8-as szorzókat!
Ha ezzel készen vagy, akkor nyisd ki a ki(s)számolódat és oldd meg a következő feladatokat!
Ksz.: 66./1. A) rész
~ Figyelj a műveleti sorrendre!
~ Piros színessel írd a műveletek sorrendjét, grafittal a bolhaszámokat!
Ksz.: 66./2. A)
~ A művelet felé mindenképpen írj bolhaszámokat!
Jó munkát!
Zsuzsi néni
Kedves Gyerekek!
A mai napon ELŐSZÖR AZ OLVASÁS FELADATOKAT OLDJÁTOK MEG!
A továbbiakban az Olvasókönyv 165-166. oldaláról fogunk dolgozni. A mese szövegében húzz alá 5-5 darab mondatot! 5 kijelentő és 5 kérdő mondatot.
A füzetedbe előkészítés után másold be!
Az ny-s füzetedet vedd elő és írd fel:
Digitális óra 4.13.
Gyakorlás, másolás
ok.165., 166.m.:
Most online feladatot adok még:
Köszönöm a munkád!
További szép napot kívánok,
Anett néni 🌻
Kedves Gyerekek!
Az Olvasókönyv 165. oldalán lévő szavakat olvassátok el!
Válogató olvasás a következő feladat :
1. húzd alá piros színnel az ő betűre végződő szavakat,
2.húzd alá kék színnel az ű betűre végződő szavakat,
3.húzd alá fekete színnel az e betűre végződő szavakat!
4. Most írd az olvasókönyved lapjának a szélére a betűket egymás alá:
ő
ű
e
5. Írd mind mellé miután megszámoltad, hogy mennyi szót húztál alá!
6. A szavak feletti képeket a jelentésükkel kapcsold össze!
7.Az Olvasási munkafüzet 62. oldalán az 1. feladatot oldd meg!
Most pedig az olvasmányt ismerd meg!
Olvasd el némán kétszer, egyszer pedig hangosan!
Nézzük meg, mennyit jegyeztél meg:
Az Olvasási munkafüzet 62. oldalán a 2. feladatot készítsd el!
Az első oszlophoz adom a színek sorrendjét. Előbb így színezd ki, majd keresd a mondat 2. felét!
piros
kék
zöld
sárga
narancs
barna
rózsaszín
Köszönöm a munkád!
További szép napot kívánok!
Anett néni🌸
Kedves Gyerekek!
A mai nap több szorzótáblával fogunk foglalkozni. Ezért is szükséges minden gyakorlatot, feladatot elvégezned!
Bemelegítő gyakorlat:
~ Ismételd át és mondd fel a 2-es, 4-es és a 8-as szorzót!
Megoldandó feladatok:
Mf. 43./1. a) és b)
~ A kettő többszörösei: azok a számok, melyek a 2-es szorzótábla szorzatai. Csak a 2-es szorzótábla szorzatait írd le a négyzetrácsba.
~ A négy többszörösei: azok a számok, melyek a 4-es szorzótábla szorzatai. Csak a 4-es szorzótábla szorzatait írd le a négyzetrácsba.
~ A nyolc többszörösei: azok a számok, melyek a 8-as szorzótábla szorzatai. Csak a 8-as szorzótábla szorzatait írd le a négyzetrácsba.
Tk. 64./1.
~ Pl.: 24-et osztani kell valamennyivel és 3-at kapsz. Mennyivel kell elosztani a 24-et, hogy 3-at kapj?
~ A nyilak felé írt műveleteket követve írd be a hiányzó szánokat!
Tk. 64./2. első és második oszlop CSAK az első két sora
~ 1. oszlop példa:
Balról jobbra vízszintesen haladva:
A 2-őt szorozd meg 2-vel. Mennyi az? Írd be a négyzetbe!
Ezt a számot szorozd meg 4-gyel. Mennyi az? Írd be a négyzetbe!
Nagy nyíl alul:
Az első számot, jelen esetben a 2-őt mennyivel kell megszorozni, hogy az utolsó számot kapd meg?
~ 2. oszlop példa:
Balról jobbra vízszintesen haladva:
Van egy szám amit, ha osztasz 4-gyel 8-at kapsz? Melyik nagyobb szám lesz az? Vissza-bukfencet is végezhetsz itt! Mennyi is lesz? Írd be a négyzetbe!
Oszd el a 8-at 2-vel! Mennyi az? Írd be a négyzetbe!
Nagy nyíl alul:
Az első nagy számot mennyivel kell egy lépésben elosztani, hogy megkapd az utolsó számot?
Levezető gyakorlat:
~ Olvasd fel a 9-es szorzót és az első 5 szorzását tedd bele az emlékezetedbe! Tanuld meg az első ötöt!
Matematika Tk. 63./2. feladatáról fényképet kérek a már ismert e-mail címre,
2021.04.15-ig (csütörtök)
Jó munkát!
Zsuzsi néni
Kedves Szülők és Gyerekek!
Remélem mindenkinek jól telt a tavaszi szünet és sikerült egy kicsit pihenni is!
A mai óra anyaga: Adjectives 2: slow, fast, long, short = Melléknevek: lassú, gyors, hosszú, rövid
1. Közlekedési eszközök és melléknevek
- Ismétlésképpen hallgassátok meg és ismételjétek el a közlekedési eszközök nevét ( Tk 14.old./3.) Means of transport
és a korábban tanult mellékneveket: ( old= öreg, régi; new= új; small= kicsi; big= nagy)! Gyakoroljátok a szavak olvasássát is! Adjectives: big, small, old, new
2. Új melléknevek
- Hallgassátok meg és ismételjétek el az új mellékneveket! Tk 18.old/1. Adjectives: slow, fast, long, short
-A füzetbe írjátok le a következő szavakat és utána fényképezzétek le a füzetet!
Cím: Adjectives = Melléknevek
slow= lassú
fast= gyors
long= hosszú
short= rövid
very= nagyon
- Tk 18.old/ 2 Hallgassátok meg a dalt és közben keressétek meg a képen a dalban szereplő közlekedési eszközöket és karikázzátok be! Fényképezzétek le a tankönyvet!
A dal szövegét a Tk70.oldalán találjátok ( Page 18: Listening 41) It's a bus song
3. Mf 16/1.2 Oldjátok meg a munkafüzeti feladatokat és fényképezzétek le a megoldást!
4. A képeket küldjétek el az emial címemre 2021. 04. 14. 18:00-ig.
Köszönöm szépen!
Jó munkát és szép napot kívánok Mindenkinek!
Enikő néni
ÉNEK-ZENE:
Kedves Kisdiákjaim!
Nagyon gyorsan eltelt a szünet, remélem minden család egészséges! Nekikezdünk hát a tanév utolsó részéhez.
A mai órán egy olyan dallal fogunk ismerkedni, ami remélem, mindannyitok kedvence lesz !
1. Új dal tanítása: Virágéknál:
- Tk. 54. oldalon találjátok az új dalunkat.
- Nézzétek meg a dalhoz kapcsolódó képet, meséljetek róla!
- Hallgassátok meg a dalt a következő linkről:https://www.youtube.com/watch?v=kwjiPGZ4djc&t=8s
- Miről szólt a dal? Milyen a hangulata?
- Mi teszi vidámmá? (a dal története, és a játékos kifejezések: zime-zum, rece-fice)
- Tanuljátok meg a dalt! Próbáljátok ti is ilyen vidáman énekelni, mint a videón!
2. Dallami, ritmikai készségfejlesztés:
- Mf: 50.o. 1.feladat.
- Tapsoljátok el Zelk Zoltán versének ritmusát, majd a helyes ritmust írjátok a szótagok fölé!
- Ügyeljetek arra, hogy 2-es buszban utazunk. Annyi segítséget adok, hogy tá és titi ritmusértékek vannak a gyakorlatban!
- Úgy dolgozzatok, ahogyan már az iskolában is csináltuk! Számoljátok meg a szótagokat, és ennek megfelelően jelöljétek a ritmusértékeket!
- Mf. 50.o.2.feladat.
- Kottázzátok la a felső dallamot az 5 vonalas rendszerbe:
- A kezdő szó hang 2 vonalon, jó barátja, a lá rögtön fölötte csücsül a 2-3. vonalközben.
- Ügyeljetek arra, hogy a mi és a dó a szó édestestvére, tehát ők is vonalra kerülnek, mégpedig a szó alatti vonalakra.
Mindenkinek jó munkát kívánok!
Györgyi néni
Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...