Sziasztok!
A heti feladat a már meglévő táncok ismétlése és gyakorlása és mellette az Angol keringő átnézése. Ehhez küldöm a lépésanyagot videóban és gyakorló zenét.
Videó: https://youtu.be/SF8xsie--7g
Zene: https://youtu.be/B5lKqLmZ-bQ
Házi feladat:
Sajnos az idei vizsgabál nem lesz megtartva, amire egész évben készültünk. A vizsgabálat mindig egy Finálé közös tánccal zárunk. Ezt év vége felé tanulják meg a gyerekek. Most ehhez kérek segítséget, kommentben, üzenetben kérem a kedvenc zenéteket, mai slágert, amire szívesen táncolnátok. A legnépszerűbbre készítek egy rövid koreográfiát, amit szeretném, ha majd megtanulnátok.
Köszönöm és jó munkát,
Jana bácsi
2020. május 5., kedd
Írás 5.5.
Kedves Szülők és Gyerekek!
A mai napon két nagybetűt is megtanulunk írni. A nagy Sz betű elemeit már ismeritek, a nagy D betűt viszont új betűformával jelöljük. Ezért arra kérlek írd figyelmesen és lassan!
Tekintsük meg, hogyan írjuk?
Nagy Sz 6:16' és nagy D 5:54'
Vizsgáljuk meg a vonalrendszerben is ezeket a betűket!
A nagy Sz betűt két vonalközben írjuk, a "padláson és a házban".
A "padláson" kezdjük írni, a nagy S-sel, majd a S "pocakjához" kapcsoljuk a kis z-t. Így ketten alkotják a nagy Sz betűt.
A nagy D egy új vonalvezetést kíván. Állóegyenessel kezdjük a "padlásról" lefelé, balra egy hurok (mint a nagy L betűnél) és itt bátran kerekítsük a pocakját vissza, fel a "padlásra"! Itt picit továbbhúzva alakítunk egy pici ferde egyenest a hurok fölé.
A többi betű a pocakjához fog kapcsolódni, ferde egyenessel.
Akkor most vázoljunk kékkel a baglyos Nagybetűs Írólapok 12. és 24. oldalán!
Figyelem! A Nagybetűs Írólapokban a D betű kezdőpontját másként jelölték, de Te állóegyenessel kezdd légyszíves!😲🙏
Folytasd a munkát az Írásmunkafüzet 44. oldalán!
Az első sort kékkel írd meg, a többit grafitceruzával, a szokásos módon!
Végezetül a 🐞füzetben dolgozunk.
(Egy sor kimarad, dátumot írd fel!)
Gyűjtsetek és írjatok le Sz és D betűvel kezdődő személyneveket, városneveket! Összesen 10-t kérek!
(Nagybetűvel írjuk a neveket!😘 Ne írj a margóra!)
CSAK a füzetben készült munkádról kérek visszajelzést!👀
Készen vagyunk! Köszönöm a munkád!🍒
Szép napot kívánok!
Anett néni 🌷
A mai napon két nagybetűt is megtanulunk írni. A nagy Sz betű elemeit már ismeritek, a nagy D betűt viszont új betűformával jelöljük. Ezért arra kérlek írd figyelmesen és lassan!
Tekintsük meg, hogyan írjuk?
Nagy Sz 6:16' és nagy D 5:54'
Vizsgáljuk meg a vonalrendszerben is ezeket a betűket!
A nagy Sz betűt két vonalközben írjuk, a "padláson és a házban".
A "padláson" kezdjük írni, a nagy S-sel, majd a S "pocakjához" kapcsoljuk a kis z-t. Így ketten alkotják a nagy Sz betűt.
A nagy D egy új vonalvezetést kíván. Állóegyenessel kezdjük a "padlásról" lefelé, balra egy hurok (mint a nagy L betűnél) és itt bátran kerekítsük a pocakját vissza, fel a "padlásra"! Itt picit továbbhúzva alakítunk egy pici ferde egyenest a hurok fölé.
A többi betű a pocakjához fog kapcsolódni, ferde egyenessel.
Akkor most vázoljunk kékkel a baglyos Nagybetűs Írólapok 12. és 24. oldalán!
Figyelem! A Nagybetűs Írólapokban a D betű kezdőpontját másként jelölték, de Te állóegyenessel kezdd légyszíves!😲🙏
Folytasd a munkát az Írásmunkafüzet 44. oldalán!
Az első sort kékkel írd meg, a többit grafitceruzával, a szokásos módon!
Végezetül a 🐞füzetben dolgozunk.
(Egy sor kimarad, dátumot írd fel!)
Gyűjtsetek és írjatok le Sz és D betűvel kezdődő személyneveket, városneveket! Összesen 10-t kérek!
(Nagybetűvel írjuk a neveket!😘 Ne írj a margóra!)
CSAK a füzetben készült munkádról kérek visszajelzést!👀
Készen vagyunk! Köszönöm a munkád!🍒
Szép napot kívánok!
Anett néni 🌷
Olvasás 5.5.
Kedves Szülők és Gyerekek!
A mai órán ismét új nagybetűkkel ismerkedünk meg.
Mielőtt munkának látnánk, egy kis bemelegítő feladat:
Borítékos 83.
Most lássuk a betűket!
Figyeld meg és jegyezd meg a párokat!👀
gy - GY
zs - ZS
ny - NY
ly - LY
Nyisd ki az Ok.: 185. oldalon!
- Olvasd el a rózsaszín sorban a betűket!
- Olvasd el a szótagokat!
- Olvasd el a neveket!
- Olvasd el a mondatokat!
- A 3 szótagú szavakat próbáld először magadban elolvasni, utána kimondani!
- Olvasd el a versikét!
- Olvasd el a sárga csíkban a bölcsességet! Mit jelent? (Ha valamit meg akarunk oldani, a megfelelő eszközt használjuk hozzá.)
Ezt az oldalt még 2 - 3-szor nyugodtan olvasd el!
Nemrég, kiadtam feladatként egy versikét (már többen, fel is mondtátok👍 ) hogy tanuljátok meg. Arra kérlek benneteket, videóban küldjétek át nekem ahogy felmondjátok. Határidő: május 7. Lehet Messengeren (ott talán egyszerűbb megoldani).
Kérlek Benneteket, naponta gyakoroljátok az olvasást, mert hamarosan újból nézni fogjuk hogyan megy.
Sajnos azt sem kaptam mindenkitől, így annak eredménye 0%-ként jelenik meg a naplóban.😞
Levezetésként egy ismétlő, gyakorló feladat:
Keresd a párját!
Köszönöm a munkád!
Szép napot kívánok!
Anett néni🌷
A mai órán ismét új nagybetűkkel ismerkedünk meg.
Mielőtt munkának látnánk, egy kis bemelegítő feladat:
Borítékos 83.
Most lássuk a betűket!
Figyeld meg és jegyezd meg a párokat!👀
gy - GY
zs - ZS
ny - NY
ly - LY
Nyisd ki az Ok.: 185. oldalon!
- Olvasd el a rózsaszín sorban a betűket!
- Olvasd el a szótagokat!
- Olvasd el a neveket!
- Olvasd el a mondatokat!
- A 3 szótagú szavakat próbáld először magadban elolvasni, utána kimondani!
- Olvasd el a versikét!
- Olvasd el a sárga csíkban a bölcsességet! Mit jelent? (Ha valamit meg akarunk oldani, a megfelelő eszközt használjuk hozzá.)
Ezt az oldalt még 2 - 3-szor nyugodtan olvasd el!
Nemrég, kiadtam feladatként egy versikét (már többen, fel is mondtátok👍 ) hogy tanuljátok meg. Arra kérlek benneteket, videóban küldjétek át nekem ahogy felmondjátok. Határidő: május 7. Lehet Messengeren (ott talán egyszerűbb megoldani).
Kip-kop kalapács,
Kicsi kovács mit csinálsz?
Sárga lovat patkolok,
Aranyszeggel szegelek.
Uccu pajtás, kapj fel rája,
Úgyis te vagy a gazdája.
Kicsi kovács mit csinálsz?
Sárga lovat patkolok,
Aranyszeggel szegelek.
Uccu pajtás, kapj fel rája,
Úgyis te vagy a gazdája.
Kérlek Benneteket, naponta gyakoroljátok az olvasást, mert hamarosan újból nézni fogjuk hogyan megy.
Sajnos azt sem kaptam mindenkitől, így annak eredménye 0%-ként jelenik meg a naplóban.😞
Levezetésként egy ismétlő, gyakorló feladat:
Keresd a párját!
Köszönöm a munkád!
Szép napot kívánok!
Anett néni🌷
ÉNEK - ZENE: Baksa Istvánné
Kedves Kisdiákjaim!
Remélem mindenkinek jól telt a hétvége, és sikerült a feladatokat megoldani. Kezdjünk a mai anyaghoz.
1. Előző órai dal ismétlése:
- Énekeljétek el a Hold, hold c. dalt úgy, hogy egyenletes tá mérőt tapsoltok hozzá!
- Mondjátok és tapsoljátok el az Egyszer a, kétszer a csöndben c. verset!
- Játsszátok el a Jobb és bal, az én két felem c. verset!
2. Új dal tanulása: Hová mégy, te....
- Tk. 47.o. találjátok az új dalunkat.
- Szerintem óvodában már sokan tanultátok!
- Kiről szól a dal?
- Mit csinál a nyuszi az erdőben?
- Miért készít az anyukájának kertet?
- Válaszoljatok anyának a feltett kérdésekre!
- Tanuljátok meg a dalt a következő linkről: Hová mégy te....
3. Gyakorló feladatok:
- Mf. 28.o. 3.fel. Pótoljátok a hiányzó ütemeket a tanult ritmuselemekkel (tá, titi, szün)!
- Ne felejtsétek el, hogy 2-es buszba utazunk!
- Mf. 28.o. 4.fel. Írjátok a hangok nevét a hangjegyek alá. Lá, szó, mi hangokkal dolgozunk!
- Ne feledjétek a hangocskák helyét az oszlopon:
lá
szó
mi
Mindenkinek jó munkát kívánok!
Györgyi néni
Kedves Kisdiákjaim!
Remélem mindenkinek jól telt a hétvége, és sikerült a feladatokat megoldani. Kezdjünk a mai anyaghoz.
1. Előző órai dal ismétlése:
- Énekeljétek el a Hold, hold c. dalt úgy, hogy egyenletes tá mérőt tapsoltok hozzá!
- Mondjátok és tapsoljátok el az Egyszer a, kétszer a csöndben c. verset!
- Játsszátok el a Jobb és bal, az én két felem c. verset!
2. Új dal tanulása: Hová mégy, te....
- Tk. 47.o. találjátok az új dalunkat.
- Szerintem óvodában már sokan tanultátok!
- Kiről szól a dal?
- Mit csinál a nyuszi az erdőben?
- Miért készít az anyukájának kertet?
- Válaszoljatok anyának a feltett kérdésekre!
- Tanuljátok meg a dalt a következő linkről: Hová mégy te....
3. Gyakorló feladatok:
- Mf. 28.o. 3.fel. Pótoljátok a hiányzó ütemeket a tanult ritmuselemekkel (tá, titi, szün)!
- Ne felejtsétek el, hogy 2-es buszba utazunk!
- Mf. 28.o. 4.fel. Írjátok a hangok nevét a hangjegyek alá. Lá, szó, mi hangokkal dolgozunk!
- Ne feledjétek a hangocskák helyét az oszlopon:
lá
szó
mi
Mindenkinek jó munkát kívánok!
Györgyi néni
matematika 05.05.
Kedves Gyerekek!
A mai matek órán most két szám kivonását ismerjük meg.
Egy kis bemelegítő játék:
link: Ki kinek a szomszédja?
A játékhoz egy kis segítség: ha kimarad egy ház, akkor nem a közvetlen szomszédos számot kell beírni, hanem az azt követőt.
Készítsd elő kérlek a matematika tankönyvedet, korongjaidat, tízes-tábládat, tolltartódat!
Tk. 112./1.
Tk. 112./2. a) és b)
Tk. 112./3. a) és b)
A mai matek órán most két szám kivonását ismerjük meg.
Egy kis bemelegítő játék:
link: Ki kinek a szomszédja?
A játékhoz egy kis segítség: ha kimarad egy ház, akkor nem a közvetlen szomszédos számot kell beírni, hanem az azt követőt.
Készítsd elő kérlek a matematika tankönyvedet, korongjaidat, tízes-tábládat, tolltartódat!
Tk. 112./1.
- Tudom, már ismerős és lehet, hogy unalmas, de a további számolásokhoz, szükséges!
- Számold meg, mennyi körte volt összesen a korsárban? (15)
- Rakd ki korongokkal!
- Mennyit ettek meg belőle?
- Ugye, 6-ot számoltál?
- Ezt a 6 korongot, úgy veszem el a 15-ből, hogy először 10-re vonok ki, akkor így 5-öt veszek le és még 1, hiszen így le meg a 6 körte, amit megettek.
- Írd be a hiányzó számokat a feladatban szereplő üres négyzetekbe!
Tk. 112./2. a) és b)
- Kérlek, Te is rakd ki korongokkal!
- A b) résznél figyelj! Mert 16 a kisebbítendő!
- A 16-ból mennyit is kell elvenni, hogy 10 legyen?
Tk. 112./3. a) és b)
- Ahogyan a feladat is kéri, ha szükséges korongozz!
- Ha nincs szükséged a korongokra, vedd elő a kezed, segítségedre van!
- Ne feledd elővenni a 10-et a zsebedből!
Jó munkát!
Szép napot!
Zsuzsi néni🌷
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2
Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...
-
Kedves Szülők és Gyerekek! A hét utolsó napján olvasásból gyakorló feladatok várnak ránk az olvasókönyv mellett, néhány játékos feladatta...
-
Kedves Szülők és Gyerekek! Szép reggelt kívánok!👸 Bemelegítésként egy kis szókincsbővítés: Mit jelent? Egy kis játékos képes mondato...
-
Kedves Szülők és Gyerekek! Ahogy ígértem, csak interaktív feladatot adok. Egy csokorra valót😉 Keddtől - keddig tartó "csomag"...