Kedves Szülők és Gyerekek!
Köszönöm szépen a tanévben nyújtott munkátokat!
Megkaptam a finálé táncokat, nekik jár az ötös. Remélem, hogy aki nem küldte el, ők is megpróbálták letáncolni otthon.
A táncos bizonyítványokat az osztályfőnököknél lehet majd átvenni. A normál és a digitális oktatást együtt értékeltem.
Mindenkinek kívánok egészségben, élményekben gazdag nyarat! 😀 Szeptemberben találkozunk!
Üdvözlettel,
Jana bácsi
2020. június 2., kedd
Írás 6.2.
Kedves Szülők és Gyerekek!
Ahogy ígértem, csak interaktív feladatot adok.
Egy csokorra valót😉
Keddtől - keddig tartó "csomag". ✏📝📒✏📄✏📓
Íme néhány játékos gyakorló feladat, amely segít, hogy fejlődjön a helyesírásod!
A "j" hangot kétféle képen jelöljük: j és ly. A vizuális memóriánkat használjuk, hogy megjegyezzük, mikor melyiket írjuk a szóban.
J vagy ly van a szóban?
Pótold a betűket helyesen!
Milyen betűt írnál?
Keresd a b betűt és üss!😀
Vakondos
Gyakorold a szótagolást! Tapsold el a szavakat és válaszolj!
Szótagoló
Többféle játék egy csoportban:
Szavak sokféleképpen
Szavak másolását is gyakorolhatod játékosan. Használd bátran az írásfüzeteidet!
(Ha iskolásat játszol a barátaiddal, máris tarthattok egy játékos írásórát!📑🖉)
Szerencsekerék
Párosítsd a szavakat! (Ne feledd az írott betűk olvasását se!)
Írott - nyomtatott szavak egyeztetése
Nyomtatott - írott szavak párosítása
Hegyezd a füled! 😁👂
Hol hallod a "p" hangot?
Hol hallod?
Hol hallod az "a" hangot?
Hangkeresés "a"
Most a kezdőszótagokat figyelj! 😁👂
Párosítsd a képeket a kezdő szótagokkal!
Szótag és kép egyeztetése
Írd le a képek nevét!✎📑 Használhatod az írásfüzeted!
Írás képről, szerencsekerékkel
Írd le amit a képen látsz!
Hosszú mássalhangzók a szavakban:✎📑 Használhatod az írásfüzeted!
Másold le egybeírva a szavakat!
Jó munkát kívánok! Gyakorolj! Válogass kedvedre! Naponta 1-2 feladat megoldásával már sokat tehetsz azért, hogy ne felejtsd el az írást! Köszönöm!
Szép napot kívánok!
Anett néni
Ahogy ígértem, csak interaktív feladatot adok.
Egy csokorra valót😉
Keddtől - keddig tartó "csomag". ✏📝📒✏📄✏📓
Íme néhány játékos gyakorló feladat, amely segít, hogy fejlődjön a helyesírásod!
A "j" hangot kétféle képen jelöljük: j és ly. A vizuális memóriánkat használjuk, hogy megjegyezzük, mikor melyiket írjuk a szóban.
J vagy ly van a szóban?
Pótold a betűket helyesen!
Milyen betűt írnál?
Keresd a b betűt és üss!😀
Vakondos
Gyakorold a szótagolást! Tapsold el a szavakat és válaszolj!
Szótagoló
Többféle játék egy csoportban:
Szavak sokféleképpen
Szavak másolását is gyakorolhatod játékosan. Használd bátran az írásfüzeteidet!
(Ha iskolásat játszol a barátaiddal, máris tarthattok egy játékos írásórát!📑🖉)
Szerencsekerék
Párosítsd a szavakat! (Ne feledd az írott betűk olvasását se!)
Írott - nyomtatott szavak egyeztetése
Nyomtatott - írott szavak párosítása
Hegyezd a füled! 😁👂
Hol hallod a "p" hangot?
Hol hallod?
Hol hallod az "a" hangot?
Hangkeresés "a"
Most a kezdőszótagokat figyelj! 😁👂
Párosítsd a képeket a kezdő szótagokkal!
Szótag és kép egyeztetése
Írd le a képek nevét!✎📑 Használhatod az írásfüzeted!
Írás képről, szerencsekerékkel
Írd le amit a képen látsz!
Hosszú mássalhangzók a szavakban:✎📑 Használhatod az írásfüzeted!
Másold le egybeírva a szavakat!
Jó munkát kívánok! Gyakorolj! Válogass kedvedre! Naponta 1-2 feladat megoldásával már sokat tehetsz azért, hogy ne felejtsd el az írást! Köszönöm!
Szép napot kívánok!
Anett néni
technika 06.02.
Kedves Gyerekek!
Ha van egy kis kedved, akkor egy kis kikapcsolódásra, alkotásra hívlak!
Szükséges eszközök: újságpapír, grafit és színes ceruza, ragasztó, rajzlap
Téma: vadon élő állatok
Segítő kérdések:
🐯 Mit jelent, hogy vadon élő?
🐯 Melyek lehetnek vadon élő állatok?
🐯 Ma már az állatkertekben lehetőségünk van vadon élő állatokat megnézni. De tudnunk kell, hogy ők rabságban élnek. Aminek van jó oldala is, hiszen kapnak enni, inni minden nap eleget, nem kell ahhoz vadászniuk, a társukat megölni. De van neki rossz oldal is, hiszen nem az eredeti otthonukban élnek. Ezt el kell fogadni.
Feladatod, nem már mint megalkotni a Te kedvenc vadon élő állatod képét.
Mozaik technikával megalkotott vadon élő állat:
1.lépés: válassz egy vadon élő állatot
2.lépés: rajzold meg a körvonalát a rajzlapodra. A lehető legnagyobb formában.
3.lépés: tépj az újságodból hüvelyk ujjadon lévő körmöd nagyságú darabkákat
4.lépés: az újságpapír darabokat ragaszd fel egymás mellé. Figyelj oda, hogy egymás mellé kerüljenek a darabok, ne takarják egymást, ne legyenek túl nagyok, körülbelül egyformák, kövesd az állatod körvonalát.
5.lépés: rajzold meg a szemét, orrát
6.lépés: töltsd ki a hátteret szabad technikával
Természetesen más technika felhasználásával is elkészülhet, mint itt látható:
Az alkotásodról nem kell képet küldened! De ha szeretnéd színesen fogadom!
Szép napot!
Zsuzsi néni
Ha van egy kis kedved, akkor egy kis kikapcsolódásra, alkotásra hívlak!
Szükséges eszközök: újságpapír, grafit és színes ceruza, ragasztó, rajzlap
Téma: vadon élő állatok
Segítő kérdések:
🐯 Mit jelent, hogy vadon élő?
🐯 Melyek lehetnek vadon élő állatok?
🐯 Ma már az állatkertekben lehetőségünk van vadon élő állatokat megnézni. De tudnunk kell, hogy ők rabságban élnek. Aminek van jó oldala is, hiszen kapnak enni, inni minden nap eleget, nem kell ahhoz vadászniuk, a társukat megölni. De van neki rossz oldal is, hiszen nem az eredeti otthonukban élnek. Ezt el kell fogadni.
Feladatod, nem már mint megalkotni a Te kedvenc vadon élő állatod képét.
Mozaik technikával megalkotott vadon élő állat:
1.lépés: válassz egy vadon élő állatot
2.lépés: rajzold meg a körvonalát a rajzlapodra. A lehető legnagyobb formában.
3.lépés: tépj az újságodból hüvelyk ujjadon lévő körmöd nagyságú darabkákat
4.lépés: az újságpapír darabokat ragaszd fel egymás mellé. Figyelj oda, hogy egymás mellé kerüljenek a darabok, ne takarják egymást, ne legyenek túl nagyok, körülbelül egyformák, kövesd az állatod körvonalát.
5.lépés: rajzold meg a szemét, orrát
6.lépés: töltsd ki a hátteret szabad technikával
Természetesen más technika felhasználásával is elkészülhet, mint itt látható:
Az alkotásodról nem kell képet küldened! De ha szeretnéd színesen fogadom!
Szép napot!
Zsuzsi néni
matematika 06.02.
Kedves Gyerekek és Kedves Szülők!
🍀Mint ahogyan Anett néni is említette már nektek, az elkövetkező 2 hétben interaktív, játékos, kitekintő, ismétlős feladatok kerülnek csak kiírásra.
Annyit készítetek belőle naponta, amennyit kedvetek tartja. Bízom benne, hogy mind 😉😇
🍀A matematika tankönyvet, munkafüzetet valamint a ki(s)számolót nálatok hagyom a nyárra.
🍀Viszont a manós könyvet szeretném visszakérni! A vissza hozatal időpontját még egyeztetjük. Abba kérlek, ne is dolgozzatok!
🍀Az el nem készített feladatokat nyáron, esetleg augusztusban készítsétek el, hogy jól felelevenítsétek az idén tanultakat. (Matematika tankönyv, munkafüzet, ki(s)számoló könyvekben szabadon választva.)
🍀A matematika kis füzetedben is lehet gyakorolni! Nyissatok egy új részt, melyben feltüntetitek:
NYÁRI GYAKORLÁS
Mindig jelöljétek a dátumot, a feladat sorszámát. Lehet összeadásokat, kivonásokat, pótlásos feladatokat, szöveges feladatokat is.
🍀Hálásan köszönöm a szülőknek, nagyszülőknek, keresztszülőknek és segítőknek a támogatást, segítő munkát!
Ismétlő feladat:
Téma: A hét, a hónap és az év
Matematika tk. 128-129. oldal feladatai.
Szép napot!
Zsuzsi néni
🍀Mint ahogyan Anett néni is említette már nektek, az elkövetkező 2 hétben interaktív, játékos, kitekintő, ismétlős feladatok kerülnek csak kiírásra.
Annyit készítetek belőle naponta, amennyit kedvetek tartja. Bízom benne, hogy mind 😉😇
🍀A matematika tankönyvet, munkafüzetet valamint a ki(s)számolót nálatok hagyom a nyárra.
🍀Viszont a manós könyvet szeretném visszakérni! A vissza hozatal időpontját még egyeztetjük. Abba kérlek, ne is dolgozzatok!
🍀Az el nem készített feladatokat nyáron, esetleg augusztusban készítsétek el, hogy jól felelevenítsétek az idén tanultakat. (Matematika tankönyv, munkafüzet, ki(s)számoló könyvekben szabadon választva.)
🍀A matematika kis füzetedben is lehet gyakorolni! Nyissatok egy új részt, melyben feltüntetitek:
NYÁRI GYAKORLÁS
Mindig jelöljétek a dátumot, a feladat sorszámát. Lehet összeadásokat, kivonásokat, pótlásos feladatokat, szöveges feladatokat is.
🍀Hálásan köszönöm a szülőknek, nagyszülőknek, keresztszülőknek és segítőknek a támogatást, segítő munkát!
Ismétlő feladat:
Téma: A hét, a hónap és az év
Matematika tk. 128-129. oldal feladatai.
Szép napot!
Zsuzsi néni
Olvasás 6.2.
Kedves Szülők és Gyerekek!
Elérkezett a június. Már csak egy-két nap és teljesen lezárul a tanév.
Ahogy ígértem, interaktív feladatokat adok meg:
1. Válogatás:
Kinek a neve?
2. Vadászat
Szóvadászat
3. Kérdések és válaszok
Az olvasókönyv 147. oldalához
A biztonság kedvéért, ha van kedved gyakorolni az olvasást, ma az olvasókönyv 206. oldalán ajánlok feladatot.
- Bemelegítésként olvasd el a szavakat! Mit ábrázol a kép?
Ezekkel a szavakkal játszhatsz is!
Melyik szó betűi?
- Egy történetet olvashatsz Pityuról és Nagymamáról. Válaszolj a kérdésre!
- Végül egy Pósa Lajos verset találsz, Óra, óra... címmel. A vershez ajánlok egy feladatot is!
Pósa Lajos: Óra, óra...
Jó olvasást és szép napot kívánok!🌸
Anett néni
Elérkezett a június. Már csak egy-két nap és teljesen lezárul a tanév.
Ahogy ígértem, interaktív feladatokat adok meg:
1. Válogatás:
Kinek a neve?
2. Vadászat
Szóvadászat
3. Kérdések és válaszok
Az olvasókönyv 147. oldalához
A biztonság kedvéért, ha van kedved gyakorolni az olvasást, ma az olvasókönyv 206. oldalán ajánlok feladatot.
- Bemelegítésként olvasd el a szavakat! Mit ábrázol a kép?
Ezekkel a szavakkal játszhatsz is!
Melyik szó betűi?
- Egy történetet olvashatsz Pityuról és Nagymamáról. Válaszolj a kérdésre!
- Végül egy Pósa Lajos verset találsz, Óra, óra... címmel. A vershez ajánlok egy feladatot is!
Pósa Lajos: Óra, óra...
Jó olvasást és szép napot kívánok!🌸
Anett néni
ÉNEK – ZENE: Baksa Istvánné
Kedves Kisdiákjaim!
Remélem mindenkinek sikerült megtanulnia az előző órai
dalunkat. A mai órán egy nagyon szép dallal fogunk ismerkedni, amely egy
menyasszonyról szól.
1. Új
dal tanulása: Kis kece lányom…
- Tk.
57.o.
- Miről
mesél nektek a kép?
- Hallgassátok
meg a dalt a következő linkről: Kis kece lányom
- Miről
szól a dal? (Egy menyasszonyról, aki táncol az esküvőjén)
- Az
idegen szavak magyarázatát a lap alján találjátok!
- Milyen
a hangulata? (ünnepélyes)
- Tanuljátok
meg a dalt!
- Próbáljátok
ti is ilyen ünnepélyesen előadni!
- Ügyeljetek
a közepes tempóra, és a közepes hangerőre!
2. Ritmikai,
dallami készségfejlesztés:
- Mf.31.o.
1. feladat: Írjátok a hangocskák alá a nevüket!
- Mf.
31.o. 4.feladat: Fejtsétek meg a vers ritmusát! Írjátok a szótagok fölé a
ritmusukat!
- Mf.
32.o. 3. feladat: Írjátok be a hiányzó ritmusokat az ütemekbe! Ne felejtsétek,
hogy 2-es buszban utazunk!
Jó munkát!
Györgyi néni
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2
Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...
-
Kedves Szülők és Gyerekek! A hét utolsó napján olvasásból gyakorló feladatok várnak ránk az olvasókönyv mellett, néhány játékos feladatta...
-
Kedves Szülők és Gyerekek! Szép reggelt kívánok!👸 Bemelegítésként egy kis szókincsbővítés: Mit jelent? Egy kis játékos képes mondato...
-
Kedves Szülők és Gyerekek! Ahogy ígértem, csak interaktív feladatot adok. Egy csokorra valót😉 Keddtől - keddig tartó "csomag"...