Kedves Szülők és Gyerekek!
Nehezen elérhető az internetes oldal és nem tudja mindenki meghallgatnia a CD-t, ezért
a mai feladat:
MF34.old színezés,
Mf 35.old. Karikázd be mi van a csomagban!
Mindkét oldalt fotózzátok le és küldjétek el az e-mail címemre : sz.k.e.english@gmail.com
Köszönöm szépen!
Enikő néni
Ui.: Nem baj, ha korábban el lett készítve, most kérem a képeket elküldeni.
2020. március 23., hétfő
Testnevelés 1.a
Kedves Gyerekek! Kedves Szülők !
Sajnos a mai nap nem sok jót tartogat az időjárás az előrejelzések szerint,ezért arra gondoltam ,hogy a szobában is elvégezhető gyakorlatot mutatok nektek .
A "házi feladatot"a videó alapján el tudjátok végezni .
Aki nagyon szorgalmas küldhet nekem felvételt arról , hogyan sikerült a "tesi óra" .
A link itt elérhető:
Labdás edzés
A videókat a következő e-mail címre lehet küldeni :
epitok.5.a@gmail.com
Szép napot kívánok!
Boros Pál
Sajnos a mai nap nem sok jót tartogat az időjárás az előrejelzések szerint,ezért arra gondoltam ,hogy a szobában is elvégezhető gyakorlatot mutatok nektek .
A "házi feladatot"a videó alapján el tudjátok végezni .
Aki nagyon szorgalmas küldhet nekem felvételt arról , hogyan sikerült a "tesi óra" .
A link itt elérhető:
Labdás edzés
A videókat a következő e-mail címre lehet küldeni :
epitok.5.a@gmail.com
Szép napot kívánok!
Boros Pál
Környezetismeret 03.23.
Kedves Gyerekek! Kedves Szülők!
Környezetismeretből a következő témánk a környezetvédelem. A tankönyv segítségével kérem, beszéljék át:
Környezetismeretből a következő témánk a környezetvédelem. A tankönyv segítségével kérem, beszéljék át:
- hogyan hasznosíthatjuk természeti kincseinket → tk. 60./1.
- hogyan és miért is kell vigyáznunk a természetre → tk. 60./2.
- különböző energiaforrásokat mire és hogyan használjuk fel → tk. 60./3.
- miért szükséges a takarékoskodás, hogyan lehetséges ez a mindennapokban? → tk. 61. zöld mező
Munkafüzeti feladatok: 64./1.
65./4.
💚 Szorgalmi feladat: 64./3.
Jó munkát!
Zsuzsi néni
Matematika 03.23.
Kedves Gyerekek! Kedves Szülők!
Elkezdődött az online tanulásuk második hete!
Mint már említettem a múlthéten egy új feladatra készülünk fel. Elárulok egy titkot!! Már nem ismeretlen a számotokra!! Hiszen már az iskolába együtt is csináltunk ilyen feladatokat! 😉
Szeretném, ha előkészítenéd a korongjaidat és a tízes táblát valamint a tankönyvedet. Amit nyiss ki a 99. oldalon. Köszönöm!
Nézzük is az első feladatot! Segítek!
Elkezdődött az online tanulásuk második hete!
Mint már említettem a múlthéten egy új feladatra készülünk fel. Elárulok egy titkot!! Már nem ismeretlen a számotokra!! Hiszen már az iskolába együtt is csináltunk ilyen feladatokat! 😉
Szeretném, ha előkészítenéd a korongjaidat és a tízes táblát valamint a tankönyvedet. Amit nyiss ki a 99. oldalon. Köszönöm!
Nézzük is az első feladatot! Segítek!
- Számold meg kérlek, mennyi cserepes virágot látsz (bal oldalon) ? → nekem 9 van
- Vegyél 9 korongot a kezedbe! Rakd ezt ki kék korongokkal a tízes tábládra.
- Számold meg kérlek, hogy a jobb oldalt mennyi van? → nekem 3 van
- Vegyél 3 korongot a kezedbe s egyenlőre a markodba tartsd kérlek!
- Mennyi van a tízes táblán? → 9
- Mennyit kell hozzátenni ehhez a 9-hez, hogy 10 legyen? → 1
- Ezt az egyet tedd oda a markodban lévő korongok közül! Piros oldalával felfelé!
- Most mennyi van a tízes táblán? → 10
- Mennyi van még a markodban? → 2
- Ezt a 2-őt tedd le!
- Mennyi van összesen? → 12
- Tehát: 9+3=12
- Összegezve: 9-hez először 1-et adok, majd még 2-őt. Leírva: 9+1+2=12
Kérlek ezzel a módszerrel oldd meg a következő feladatokat:
Tk.99/2. és 3.
Köszönöm Mindenki munkáját!
Szép napot!
Rajz
Rajz A főszínek és
a mellékszínek
Kedves Gyerekek
Nagyon izgalmas részéhez érkeztünk rajzból a feladatoknál. A színek egymással történő keveredésével foglalkozunk. A mai órán csak megtapasztaljuk a színek keveredését, pénteken pedig alkalmaznod is kell egy feladaton belül.
Hallgassátok meg a verset, majd nézzétek meg a kis videót, és próbáljátok ki!
Kedves Gyerekek
Nagyon izgalmas részéhez érkeztünk rajzból a feladatoknál. A színek egymással történő keveredésével foglalkozunk. A mai órán csak megtapasztaljuk a színek keveredését, pénteken pedig alkalmaznod is kell egy feladaton belül.
Hallgassátok meg a verset, majd nézzétek meg a kis videót, és próbáljátok ki!
Tóthárpád Ferenc: A három paca
A
kék, a piros meg a sárga,
rengeteg
szín jó barátja.
Amúgy
meg mind kedves rokon,
pöffeszkednek
rajzlapokon.
Elnyújtózik,
s szól a sárga:
„fogócskázzunk
valahára!”
Unatkozik,
az a baja,
ő
is csak egy apró paca. –
Kergess
engem! – hívja a kék,
s
felé nyújtja cseppnyi kezét!
Mint
aki csak térül-fordul,
lám,
a sárga nekilódul,
és
elcsípi, el a kéket:
zölddé
válnak a festékek.
Kéket
szekál a piros is,
aztán
lilára változik.
Most
meg, ni csak, „mert oly csinos”,
sárgát
ölel a kis piros.
Egybekelnek
valahára
narancsszínű
boldogságba.
Színek keveredése
Jó munkát kívánok!
Olvasás
2020.03.23. hétfő
Kedves Szülők, Gyerekek!
Szép reggelt kívánok Mindenkinek!
A mai napon is a szokott módon készítsétek elő az
olvasókönyvet, melegítsetek be légzőgyakorlatokkal, mondókával!
I.
Először az Olvasókönyv 150. oldalán
dolgozunk
1.
a rózsaszín háttér olvasása a feladat:
azt kérem, nézzétek meg, melyik zöngés és zöngétlen
mássalhangzó!
A szokott módon vizsgáld (a torkodhoz teszed az ujjad,
miközben tisztán hangoztatod a mássalhangzót)
azt kérem, a zs-t (pirossal), a s- betűt (zölddel), a
karikázzátok be!
2.
Oszlopok olvasása. Szavak jelentésének
megbeszélése /zsúr- Kisebb ünneplés és uzsonna meghívott barátokkal,
rokonokkal., sut- A kemence és a
fal közötti üres tér./
3.
Szavak mondatba
foglalása.
4.
Az olvasmány olvasása: Virágboltban
5.
Az olvasmányhoz kérdéseket feltenni: Ki
ment a boltba? Miért ment a boltba? Mit szeretett volna vanni? Mennyi virágot
szeretett volna venni?
II.
az olvasókönyv 151.
oldalán gyakoroljuk a képek segítségével az összehasonlítást. példa mondatra: A barna nyúl gyorsabb mint a
fehér.
gyorsabb
|
nagyobb
|
édesebb
|
nehezebb
|
rövidebb
|
hidegebb
|
magasabb
|
keskenyebb
|
savanyúbb
|
hegyesebb
|
szárazabb
|
vékonyabb
|
Lehet gyakorolni a sor és oszlop fogalmát is.
Pl.: tedd a radírod a 2. sor, 3. oszlopára, vagy
tedd a radírt a 4.sor 2. oszlopára.
A Játékház munkafüzet 67. oldalán a lap tetején lévő
első feladatot oldjátok meg, ahol párosítani kell.
Jó munkát, jó gyakorlást kívánok!
Köszönöm szépen!
Angol emelt 03.23.
Kedves Szülők és Gyerekek!
Köszönöm szépen a visszajelzéseket!
A mai óra anyaga: Ismétlés: Lesson1, Lesson 2
A feladatokat az alábbi linken találjátok:
https://elt.oup.com/student/happyhouse/level1/?cc=hu&selLanguage=hu&mode=hub
Ebben a sorrendben csinálják meg a gyerekek:
Lesson 1
1. Unit 5 elé tegyetek egy pipát a linken
2.Unit 5 Picture Dictionary
3.Find the pairs- Unit 5 Games
4.It's my birthday song
5.It's my birthday-karaoke
6.Lesson 1: TK 38-39.old.- Nevezzétek meg a tárgyakat a képen!
7. MF 34old- Színezzétek ki a képeket.Fényképezzétek le!
Lesson 2:
8. The present- Stories Unit 5 - linken
9. TK 40. old- Nevezzétek meg a szereplőket és a tárgyakat!
10. Mf 35.old - Mi van a csomagban? Karikázzátok be! Fényképezzétek le!
Szorgalmi: Képek kiszínezése.
Ha valamilyen okból ( szerverhiba, nincs internet stb.) nem sikerül megnyitnia a linket, akkor egyelőre csak a TK-ben és Mf-ben dolgozzatok.
11. A fényképeket küldjétek el nekem a szerdai feladatokkal együtt a sz.k.e.english@gmail.com címre. Határidő: 2020.03.26. 12: 00
Azt is írjátok le az e-mailben, hogy mennyire nehéz, sok stb. a feladat, bírtok-e esetleg többet, illetve egyéb kérdés, probléma esetén feltétlenül jelezzetek.
Köszönöm szépen!
Jó munkát:
Enikő néni
Köszönöm szépen a visszajelzéseket!
A mai óra anyaga: Ismétlés: Lesson1, Lesson 2
A feladatokat az alábbi linken találjátok:
https://elt.oup.com/student/happyhouse/level1/?cc=hu&selLanguage=hu&mode=hub
Ebben a sorrendben csinálják meg a gyerekek:
Lesson 1
1. Unit 5 elé tegyetek egy pipát a linken
2.Unit 5 Picture Dictionary
3.Find the pairs- Unit 5 Games
4.It's my birthday song
5.It's my birthday-karaoke
6.Lesson 1: TK 38-39.old.- Nevezzétek meg a tárgyakat a képen!
7. MF 34old- Színezzétek ki a képeket.Fényképezzétek le!
Lesson 2:
8. The present- Stories Unit 5 - linken
9. TK 40. old- Nevezzétek meg a szereplőket és a tárgyakat!
10. Mf 35.old - Mi van a csomagban? Karikázzátok be! Fényképezzétek le!
Szorgalmi: Képek kiszínezése.
Ha valamilyen okból ( szerverhiba, nincs internet stb.) nem sikerül megnyitnia a linket, akkor egyelőre csak a TK-ben és Mf-ben dolgozzatok.
11. A fényképeket küldjétek el nekem a szerdai feladatokkal együtt a sz.k.e.english@gmail.com címre. Határidő: 2020.03.26. 12: 00
Azt is írjátok le az e-mailben, hogy mennyire nehéz, sok stb. a feladat, bírtok-e esetleg többet, illetve egyéb kérdés, probléma esetén feltétlenül jelezzetek.
Köszönöm szépen!
Jó munkát:
Enikő néni
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2
Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...
-
Kedves Szülők és Gyerekek! A hét utolsó napján olvasásból gyakorló feladatok várnak ránk az olvasókönyv mellett, néhány játékos feladatta...
-
Kedves Szülők és Gyerekek! Szép reggelt kívánok!👸 Bemelegítésként egy kis szókincsbővítés: Mit jelent? Egy kis játékos képes mondato...
-
Kedves Szülők és Gyerekek! Ahogy ígértem, csak interaktív feladatot adok. Egy csokorra valót😉 Keddtől - keddig tartó "csomag"...