Kedves Gyerekek!
A mai napon rajzból olyan képet kell készítenetek, amelyen azt mutatjátok be nekem, hogyan telt a Húsvét.
Akár egy étkezés, 🍨esetleg tojás vadászat vagy a locsolás kellemes hangulatát mutasd be!❁🌼🌻🍀✿🌺🍥
Ügyelj, hogy a lapod jól ki legyen töltve!👀
Használhatsz színest, kontúrozáshoz filctollat, a nagyobb felületek kitöltéséhez festéket.
Jó munkát kívánok!
2020. április 16., csütörtök
ÉNEK - ZENE: Baksa Istvánné
Kedves Kisdiákjaim!
Remélem mindenkinek nagyon jól és egészségesen telt el ez a rövid tavaszi szünet. Biztos vagyok benne, hogy a lányokat azért meglocsolták, és a fiúknak is volt kit megöntözni a családban. Tudom, senki nem maradt finom csokitojás nélkül. Az idő azonban telik, nekünk pedig haladnunk kell.
Íme, a mai feladataitok:
1. Dalcsokor ismétlése:
- A mai óra első részében ti lesztek a tanító bácsik és nénik!!
- Állítsatok össze önállóan egy dalcsokrot azokból a dalokból, amiket a legjobban szerettetek
ebben a tanévben.
- A csokor legalább 3 dalból álljon! Énekeljétek el őket!
- Találjatok ki hozzá feladatokat! (ritmustaps, szolmizálás, játékok stb.)
2. Új dal tanulása:
- Tk. 44. o Éliás, Tóbiás
- A mai dalunk két fiúcskáról szól: Éliásról és Tóbiásról, akik nagyon szeretik a dödöllét.
- Mi is az a dödölle??? Kérdezzétek meg anyukátokat, lehet, hogy ő már készített is ilyet.
- Ha nem, akkor én elárulom, hogy ez egy lisztből és krumpliból gyúrt gombóc, amit zsírban
sütnek ki.
- Hallgassátok meg a dalt, majd tanuljátok meg a következő linkről:Éliás
- Jó dalolást!!
Ennyi lesz a mai feladat! Vigyázzatok magatokra! Szép hétvégét!
Györgyi néni
Kedves Kisdiákjaim!
Remélem mindenkinek nagyon jól és egészségesen telt el ez a rövid tavaszi szünet. Biztos vagyok benne, hogy a lányokat azért meglocsolták, és a fiúknak is volt kit megöntözni a családban. Tudom, senki nem maradt finom csokitojás nélkül. Az idő azonban telik, nekünk pedig haladnunk kell.
Íme, a mai feladataitok:
1. Dalcsokor ismétlése:
- A mai óra első részében ti lesztek a tanító bácsik és nénik!!
- Állítsatok össze önállóan egy dalcsokrot azokból a dalokból, amiket a legjobban szerettetek
ebben a tanévben.
- A csokor legalább 3 dalból álljon! Énekeljétek el őket!
- Találjatok ki hozzá feladatokat! (ritmustaps, szolmizálás, játékok stb.)
2. Új dal tanulása:
- Tk. 44. o Éliás, Tóbiás
- A mai dalunk két fiúcskáról szól: Éliásról és Tóbiásról, akik nagyon szeretik a dödöllét.
- Mi is az a dödölle??? Kérdezzétek meg anyukátokat, lehet, hogy ő már készített is ilyet.
- Ha nem, akkor én elárulom, hogy ez egy lisztből és krumpliból gyúrt gombóc, amit zsírban
sütnek ki.
- Hallgassátok meg a dalt, majd tanuljátok meg a következő linkről:Éliás
- Jó dalolást!!
Ennyi lesz a mai feladat! Vigyázzatok magatokra! Szép hétvégét!
Györgyi néni
matematika 04.16.
Kedves Gyerekek!
Remélem mindenkinek jól telt a szünet s sikerült nagyon sokat játszani és pihenni is! 😃
Visszarázódásként gyakorló órák következnek, ilyen lesz a mai óra is.
Készítsd elő a matematika munkafüzetedet és a tolltartódat, s ha szükséges a korongokat, bár már szeretném ha kezed lenne a segítségedre.
Mf. 73./ 1.
Remélem mindenkinek jól telt a szünet s sikerült nagyon sokat játszani és pihenni is! 😃
Visszarázódásként gyakorló órák következnek, ilyen lesz a mai óra is.
Készítsd elő a matematika munkafüzetedet és a tolltartódat, s ha szükséges a korongokat, bár már szeretném ha kezed lenne a segítségedre.
Mf. 73./ 1.
- az összeadás első tagja piros a második tagja kék
- balról jobbra olvasunk, színezünk
Mf. 73./2. a) és b)
- 8+3=⬜⬜ ⇨kezeden számolva: nyiss ki 8 ujjadat, s adj hozzá 3-at. Azt úgy teszem, hogy kinyitom még a lecsukottakat 1, 2 és zsebbe teszem, mert elértem a 10-et, ökölben van előtted a két kezed, ugye eddig 2őt nyitottam ki a 3-ból, s számolok tovább.
Mf. 73./4.
- táblázat hiányzó adatainak kitöltése a megadott szabály alapján
- D= össze kell adni az A és B és C értékeket
- A= össze kell adni a B és C értéket majd ehhez a kapott számhoz mennyit kell pótolni, mennyit kell még hozzáadni, hogy megkapd a D értéket, s ez a szám az A érték lesz.
- B= össze kell adni az A és C értéket majd ehhez a kapott számhoz mennyit kell pótolni, mennyit kell még hozzáadni, hogy megkapd a D értéket, s ez a szám a B érték lesz.
- C= össze kell adni az A és B értéket majd ehhez a kapott számhoz mennyit kell pótolni, mennyit kell még hozzáadni, hogy megkapd a D értéket, s ez a szám a C érték lesz.
Ha még van egy kis erőd!
💛 szorgalmi feladat: mf. 73./2. c) és d)
Szép napot!
Jó munkát!
Zsuzsi néni 🌷
Írás 4.16.
Kedves Szülők, és gyerekek!
Írásból is haladunk tovább. Két nagybetű írását vesszük ma.
Egy kis bemelegítő feladat, ismétlés :
Írott és nyomtatott betűk párosítása
Ma a nagy Á és C betűket tanuljuk meg írni.
Az Á betű írása már könnyű feladat, hiszen a nagy A betűtől "csak" egy ékezetben tér el.😉
A nagy C betűt viszont vizsgáljuk meg!
Két sorközbe írjuk, a "házba" és a "padlásra". A kezdőpont a "padláson" van, balra kerekítjük. A többi betű ferde egyenessel kapcsolódik.
Tekintsd meg az írásukat!
A nagy Á 2:21' és a nagy C 4:36' írása
A baglyos Nagybetűs írólapok 9. oldalán kérem kékkel vázolni a nagy C betűt! (A Cs-vel várjunk!)
A nagy Á-t a 6. oldalon írd meg !
A munkát a munkafüzet 30. oldalán folytassuk!
Vázolj kékkel az első sorban 1-1 betűt!
Válts grafitceruzára!
A 2.-5. sorban írd át, írd le!
A 6.-8. sorban olvass és másolj!
9.-10. sorban képírás: nyereg, táska, kagyló, hernyó
A katicás 🐞 füzetbe kérek tollbamondást!
(dátum, t: -betű:, Egy sor kimarad az előző munka alatt.)
Tódor, Ábel, Cegléd
Ágnes, Tiszaföldvár😉
Cinke ül az ágon.
Hová utazol?
Ne nyúlj hozzá!
Erről kérek visszajelzést!!! Tollbamondás!
Köszönöm a munkád!
További szép napot kívánok!
Anett néni 🌼
Írásból is haladunk tovább. Két nagybetű írását vesszük ma.
Egy kis bemelegítő feladat, ismétlés :
Írott és nyomtatott betűk párosítása
Ma a nagy Á és C betűket tanuljuk meg írni.
Az Á betű írása már könnyű feladat, hiszen a nagy A betűtől "csak" egy ékezetben tér el.😉
A nagy C betűt viszont vizsgáljuk meg!
Két sorközbe írjuk, a "házba" és a "padlásra". A kezdőpont a "padláson" van, balra kerekítjük. A többi betű ferde egyenessel kapcsolódik.
Tekintsd meg az írásukat!
A nagy Á 2:21' és a nagy C 4:36' írása
A baglyos Nagybetűs írólapok 9. oldalán kérem kékkel vázolni a nagy C betűt! (A Cs-vel várjunk!)
A nagy Á-t a 6. oldalon írd meg !
A munkát a munkafüzet 30. oldalán folytassuk!
Vázolj kékkel az első sorban 1-1 betűt!
Válts grafitceruzára!
A 2.-5. sorban írd át, írd le!
A 6.-8. sorban olvass és másolj!
9.-10. sorban képírás: nyereg, táska, kagyló, hernyó
A katicás 🐞 füzetbe kérek tollbamondást!
(dátum, t: -betű:, Egy sor kimarad az előző munka alatt.)
Tódor, Ábel, Cegléd
Ágnes, Tiszaföldvár😉
Cinke ül az ágon.
Hová utazol?
Ne nyúlj hozzá!
Erről kérek visszajelzést!!! Tollbamondás!
Köszönöm a munkád!
További szép napot kívánok!
Anett néni 🌼
Olvasás 4.16.
Kedves Szülők, és kedves gyerekek!
Szép, jó reggelt kívánok mindenkinek!🌷
Remélem mindenki kipihente magát és picit vártátok már a tanulást. Ez a két nap a hétvégéig arra elég, hogy picit visszazökkenjünk a feladatok megoldásába.
Szépen haladunk tovább a betűk és az olvasás gyakorlásával.
A légzőgyakorlatok és kevéske mondókázás után kezdhetjük is a feladatokat!
Bemelegítőfeladat az olvasáshoz:
ty és ny differenciálása
Ma az olvasókönyv 168. - 169. oldalán fogunk dolgozni.
Ok.:168.o.
- Olvasd el a rózsaszínsorban a mássalhangzókat! Karikázd be zölddel a ty betűket!
- Most olvasd el újra és karikázd be pirossal a ny betűket!
- Olvasd el a rózsaszínsorban a magánhangzókat és karikázd be kékkel az ö betűket!
Bemelegítőfeladat az olvasáshoz:
ty és ny differenciálása
Ma az olvasókönyv 168. - 169. oldalán fogunk dolgozni.
Ok.:168.o.
- Olvasd el a rózsaszínsorban a mássalhangzókat! Karikázd be zölddel a ty betűket!
- Most olvasd el újra és karikázd be pirossal a ny betűket!
- Olvasd el a rózsaszínsorban a magánhangzókat és karikázd be kékkel az ö betűket!
- Miután végeztél, számold is meg és írd a lap szélére! Amilyen színnel jelölted a betű karikázását, olyan színnel írd a számot!
- Szótagolvasás
- Szósor olvasás (Ha van olyan szó, aminek nem tudod a jelentését, kérdezz!)
Gondolkodj! Felelj!
Olvasd el a kérdéseket és húzd alá a válaszokat! Több jó válasz is van!😉
Ok.:169.o.
- Olvasd el a rózsaszínsorban a mássalhangzókat! Karikázd be pirossal a gy betűket! Számold meg, írd s lap szélére!
- Szótagolvasás
- Szósor olvasás (Ha van olyan szó, aminek nem tudod a jelentését, kérdezz!)
Miből készült? Miből van?
Olvasd el a mondatokat az Ok.:169. oldalon és húzd alá bennük a válaszokat!
(Pl.:A gyertya viaszból van. Miből van a gyertya? A gyertya viaszból van.- csak a válaszoló szót!)
Erről az oldalról kérek visszajelzést! Ok.:169.o.
Íme egy Weöres Sándor vers, amelyet elolvashatsz és Sebő Ferenc által megzenésítve meg is hallgathatsz!
Weöres Sándor: Mi volnék?
Folytassuk a munkát a munkafüzetben! Egy kis rajzos feladat:
Mf.:73.o. Olvasd el! Rajzold le a hiányzó képeket!
Egy kis szorgalmi borítékos feladat annak, aki még nem fáradt el!:🦋
- Szótagolvasás
- Szósor olvasás (Ha van olyan szó, aminek nem tudod a jelentését, kérdezz!)
Gondolkodj! Felelj!
Olvasd el a kérdéseket és húzd alá a válaszokat! Több jó válasz is van!😉
Ok.:169.o.
- Olvasd el a rózsaszínsorban a mássalhangzókat! Karikázd be pirossal a gy betűket! Számold meg, írd s lap szélére!
- Szótagolvasás
- Szósor olvasás (Ha van olyan szó, aminek nem tudod a jelentését, kérdezz!)
Miből készült? Miből van?
Olvasd el a mondatokat az Ok.:169. oldalon és húzd alá bennük a válaszokat!
(Pl.:A gyertya viaszból van. Miből van a gyertya? A gyertya viaszból van.- csak a válaszoló szót!)
Erről az oldalról kérek visszajelzést! Ok.:169.o.
Íme egy Weöres Sándor vers, amelyet elolvashatsz és Sebő Ferenc által megzenésítve meg is hallgathatsz!
Weöres Sándor: Mi volnék?
Folytassuk a munkát a munkafüzetben! Egy kis rajzos feladat:
Mf.:73.o. Olvasd el! Rajzold le a hiányzó képeket!
Egy kis szorgalmi borítékos feladat annak, aki még nem fáradt el!:🦋
Köszönöm a munkátok!
További szép napot kívánok!
Anett néni
Testnevelés 04.16.
Kedves Szülők ! Kedves Gyerekek !
Bízom benne mindenki hasznosan töltötte a tavaszi szünetet, sikerült egy kicsit a szabadban mozognia, pihennie, regenerálódnia.
Sok tanuló visszajelzést küld nekem, még a szünet idején is arról, hogy milyen mozgásokat ,erősítéseket ,játékokat végeztetek. Nekik külön köszönöm a fényképeket, videókat.
Amennyiben tudjátok és van rá lehetőségetek vonjátok be testvéreiteket, családtagjaitokat is a "tesi" órába.
Kedvcsinálónak nézzétek meg ezt a videót,hogyan maradnak formában az élsportolók.
MARADJ OTTHON IS FORMÁBAN !
És akkor nézzük a csütörtöki edzést !
Edzés:
Bízom benne mindenki hasznosan töltötte a tavaszi szünetet, sikerült egy kicsit a szabadban mozognia, pihennie, regenerálódnia.
Sok tanuló visszajelzést küld nekem, még a szünet idején is arról, hogy milyen mozgásokat ,erősítéseket ,játékokat végeztetek. Nekik külön köszönöm a fényképeket, videókat.
Amennyiben tudjátok és van rá lehetőségetek vonjátok be testvéreiteket, családtagjaitokat is a "tesi" órába.
Kedvcsinálónak nézzétek meg ezt a videót,hogyan maradnak formában az élsportolók.
MARADJ OTTHON IS FORMÁBAN !
És akkor nézzük a csütörtöki edzést !
Cél: Állóképesség, erőfejlesztés, kondíció szinten tartása
Edzés:
- 3x30 terpesz nyit-zár szökdelés
- 3x10 guggolásból felugrás
- 20 mp munka - 10 mp pihenő - 20 mp munka - 10 mp pihenő időintervallumban 2 kör az alábbi gyakorlatokból:
- kitörés hátra lépéssel
- kéztámaszban keresztbe térdhúz
- vállról nyomás magastartásba és vissza kézi súlyzóval (pl. fél literes üveggel)
- kéztámaszban térdhúzás
- női fekvőtámasz
- box kézisúlyzóval (pl. fél literes üveggel)
- szökdelés step érintéssel (lépcsőnél)
Egészségetekre !
Továbbra is várom az edzésvideókat, fotókat messengeren ,vagy az epitok.5.a@gmail.com e-mail címre .
Boros Pál
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2
Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...
-
Kedves Szülők és Gyerekek! A hét utolsó napján olvasásból gyakorló feladatok várnak ránk az olvasókönyv mellett, néhány játékos feladatta...
-
Kedves Szülők és Gyerekek! Szép reggelt kívánok!👸 Bemelegítésként egy kis szókincsbővítés: Mit jelent? Egy kis játékos képes mondato...
-
Kedves Szülők és Gyerekek! Ahogy ígértem, csak interaktív feladatot adok. Egy csokorra valót😉 Keddtől - keddig tartó "csomag"...