2020. május 21., csütörtök

matematika 05.21.

Jó reggelt kívánok Kedves Gyerekek és Szülők!


A mai napra és az elkövetkező órákban a gyakorlásoké a főszerep.

Jövőhét szerdára tervezek küldeni számotokra egy dolgozatot. Ne izguljatok, olyan feladatok lesznek benne, amiket már gyakoroltatok!! S az előtte lévő órákon gyakorolni fogtok. S lehet, hogy ugri-bugrinak tűnhet, majd, hogy hol a tankönyvben egy-két feladatot majd a munkafüzet meghatározott feladatait kérem. De ez azért van, hogy felkészüljetek a beszámolóra. 😉

Lássunk is neki a gyakorlásnak!

Készítsd elő a munkafüzetedet és a tolltartódat! Ha szükséges a korongjaidat is előveheted!


Mf. 85./ 4.

  • A számkártyák felé írd fel BOLHA számmal a kivonások különbségeit!
  • Színezd ki a számkártyákat a megadott színek szerint.


Mf. 85./ 5.

  • Olvasd el a táblázat fölött lévő utasítást!
  • Akár többször is! 
  • Segítő kérdések:
        • Kinek van kevesebb? (I)
        • Kinek van több? (T)
        • Tehát, ha Iminek 5 autója van, akkor Tominak több vagy kevesebb van? (több)
        • Ha több van valakinek, milyen művelet? (összeadás)
        • Ha kevesebb van valakinek, milyen művelet? (kivonás)


Mf. 86./1. a) és b)

  • Első lépés meg kell állapítani a szabályt! 
  • Ha jobbra összeadás van, akkor balra? (kivonás)
  • Ha jobbra növekvő sorrend, akkor balra? (csökkenő)




💛 feladat: mf. 86./ 2, 3, 5
A szorgalmi feladatok közül csak akkor válasz, ha van még kedved, erőd hozzá! S csak ha egyhez van, akkor csak azt az egyet oldd meg! Ha nincs egyáltalán, akkor csak a gyakorló feladatokat oldd meg!


Jó munkát!
Szép napot!
Zsuzsi néni🌷


2 megjegyzés:

Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2

 Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...