Kedves Szülők és Gyerekek!
Remélem mindenkinek jól telt a hétvége!
A mai téma: I wash my hands song
1. TK 52.old
- Nézzétek meg a képeket és meséljétek mit csinálnak a gyerekek a képen!
- Miért fontos most az alapos kézmosás?- Beszéljétek meg!
-Hallgassátok meg a dalt a következő linken:
https://www.youtube.com/watch?v=qMYdn7Q2XTc
-A lap alján találjátok a mondatokat.
Kössétek a mondatokat a megfelelő rajzhoz!
Pl. I wash my hands- kösd oda a kézmosó kisfiúhoz!
Ha nagyon ügyesek vagytok, akkor a képekhez odaírhatjátok a kifejezéseket!
- Fényképezzétek le!
- Segítségül leírom a szavak jelentését:
I wash my hands= megmosom a kezeimet
I wash my face= megmosom az arcom
I brush my teeth= megmosom a fogam (fogkefével)
I brush my hair = megfésülöm a hajam ( hajkefével)
clean= tiszta
tidy= rendezett
2. A képet küldjétek el az email címemre 2020.05.05. 19:00-ig!
Köszönöm szépen!
Jó munkát!
Enikő néni
2020. május 4., hétfő
Angol Emelt 05.04.
Kedves Szülők és Gyerekek!
Remélem mindenkinek jól telt a hétvége!
A mai téma: I wash my hands song
1. TK 52.old
- Nézzétek meg a képeket és meséljétek mit csinálnak a gyerekek a képen!
- Miért fontos most az alapos kézmosás?- Beszéljétek meg!
-Hallgassátok meg a dalt a következő linken:
https://www.youtube.com/watch?v=qMYdn7Q2XTc
-A lap alján találjátok a mondatokat.
Kössétek a mondatokat a megfelelő rajzhoz!
Pl. I wash my hands- kösd oda a kézmosó kisfiúhoz!
Ha nagyon ügyesek vagytok, akkor a képekhez odaírhatjátok a kifejezéseket!
- Fényképezzétek le!
- Segítségül leírom a szavak jelentését:
I wash my hands= megmosom a kezeimet
I wash my face= megmosom az arcom
I brush my teeth= megmosom a fogam (fogkefével)
I brush my hair = megfésülöm a hajam ( hajkefével)
clean= tiszta
tidy= rendezett
2. A képet küldjétek el az email címemre 2020.05.05. 19:00-ig!
Köszönöm szépen!
Jó munkát!
Enikő néni
Remélem mindenkinek jól telt a hétvége!
A mai téma: I wash my hands song
1. TK 52.old
- Nézzétek meg a képeket és meséljétek mit csinálnak a gyerekek a képen!
- Miért fontos most az alapos kézmosás?- Beszéljétek meg!
-Hallgassátok meg a dalt a következő linken:
https://www.youtube.com/watch?v=qMYdn7Q2XTc
-A lap alján találjátok a mondatokat.
Kössétek a mondatokat a megfelelő rajzhoz!
Pl. I wash my hands- kösd oda a kézmosó kisfiúhoz!
Ha nagyon ügyesek vagytok, akkor a képekhez odaírhatjátok a kifejezéseket!
- Fényképezzétek le!
- Segítségül leírom a szavak jelentését:
I wash my hands= megmosom a kezeimet
I wash my face= megmosom az arcom
I brush my teeth= megmosom a fogam (fogkefével)
I brush my hair = megfésülöm a hajam ( hajkefével)
clean= tiszta
tidy= rendezett
2. A képet küldjétek el az email címemre 2020.05.05. 19:00-ig!
Köszönöm szépen!
Jó munkát!
Enikő néni
környezetismeret 05.04.
Kedves Szülők!
A mai napon még várom a képeket a mf. 52. oldalán megjelölt feladatok megoldásairól.
Kedves Gyerekek!
Kérlek készítsd elő a környezet munkafüzetedet! De még mielőtt bármit is csinálnál, egy kis ismétlő kérdések:
A mai napon még várom a képeket a mf. 52. oldalán megjelölt feladatok megoldásairól.
Kedves Gyerekek!
Kérlek készítsd elő a környezet munkafüzetedet! De még mielőtt bármit is csinálnál, egy kis ismétlő kérdések:
- Milyen évszakok vannak nálunk? Sorold fel őket!
- Mi történik tavasszal az állatokkal, növényekkel?
- Mi történik nyáron az állatokkal, növényekkel?
- Mi történik ősszel az állatokkal, növényekkel?
- Mi történik télen az állatokkal, növényekkel?
Köszönöm, ha válaszoltál a kérdésekre! Ügyes vagy!
Nyisd ki a munkafüzetedet az 53. oldalon!
Mf. 53./4.
- Három sorban látsz képeket.
- Az első sorban az évszakokat látod!
- Ezekhez a képekhez kell a második és a harmadik sorban lévő képeket húznod!
- Minden évszakhoz válasz egy színt, különbözőek legyenek!
Mf. 53./5.
- Négy képet látsz, melyen egy-egy évszak van.
- Ha jól megnézed a képeket, valami furcsaság láthatsz rajtuk!
- Keresd meg, karikázd be!
Szép napot!
Jó munkát!
Zsuzsi néni🌷
matematika 05.04.
Kedves Gyerekek! Kedves Szülők!
Remélem sikerült pihenni mindenkinek a három napos hétvége során!😉
Új hetet kezdünk meg, mely során új féladatok várnak Titeket! Tovább lépünk a kivonásokban, s a hét második felében elkezdjük összegezni a tanultakat!
A mai órán a kivonások sorában lépünk előrébb!
Készítsd elő a matematika könyvedet, korongjaidat, tízes tábládat, tolltartódat! Köszönöm!
Nyisd ki a tankönyvedet a 111.oldalon! A könyv fölé tedd kérlek a tízes tábládat, nyisd ki a korongos dobozod fedelét, s nézzük az 1. feladatot!
Tk. 111./1.
Remélem sikerült pihenni mindenkinek a három napos hétvége során!😉
Új hetet kezdünk meg, mely során új féladatok várnak Titeket! Tovább lépünk a kivonásokban, s a hét második felében elkezdjük összegezni a tanultakat!
A mai órán a kivonások sorában lépünk előrébb!
Készítsd elő a matematika könyvedet, korongjaidat, tízes tábládat, tolltartódat! Köszönöm!
Nyisd ki a tankönyvedet a 111.oldalon! A könyv fölé tedd kérlek a tízes tábládat, nyisd ki a korongos dobozod fedelét, s nézzük az 1. feladatot!
Tk. 111./1.
- Számold meg mennyi majom van a képeken!
- Rakd ki korongokkal!
- A majmok közül 7-et már beoltottak betegség ellen.
- Vegyél le 7 korongot!
- Hogyan vesszük le a 7 korongot?
- Először annyit, hogy 10 legyen: 4-et; majd még annyit amennyi a 7-ből még maradt, vagyis 3-at!
- Mennyi majomnak kell még oltás?
- Írd be a hiányzó számokat az 1. feladat üres kék négyzeteibe
Tk. 111./ 2.
- Rakd ki te is a kivonásokat!
- Számolj a bontásoknak megfelelően!
Tk. 111./3. a) és b)
- Ennél a feladatnál is kérném a korongok kirakását!
Tk. 111./4.
- Próbáld meg Te felolvasni a szöveget!
- Többször is olvasd fel!
- Húzd alá a szövegben az adatokat!
- Írj nyitott mondatot és számold is ki!
- Válaszolj a kérdésre!
💛 feladat: Tk. 111./ 3. c) és d)
Szép napot!
Jó munkát!
Zsuzsi néni🌷
Rajz 5.4.
Kedves Szülők és Gyerekek!
Ezen a napon megköszönhetjük nekik a példaértékű, segítő munkájukat.
1. Nézd meg az alábbi mesét a tűzoltók munkájáról:
Nándi mese
Beszéljétek meg otthon, mi mindenben tudnak a tűzoltók a segítségünkre lenni!
2. Egy Tűzoltó felvonulás kapcsán láthatod, mennyi és milyen sokféle járművek segítenek:
Tűzoltó felvonulás
3. Teszek ide egy mesét. Lehet ismered is. Nem kötelező megnézni, csak ha szeretnéd.
Sam a tűzoltó - Ragacsos helyzet
Készíts egy rajzot a tűzoltók munkásságáról!🚒
Ha szeretnéd, az elkészült rajzról küldhetsz fotót, de nem kötelező!
Szép napot kívánok!
Anett néni
Május 4-e a Tűzoltók napja
Ezen a napon megköszönhetjük nekik a példaértékű, segítő munkájukat.
1. Nézd meg az alábbi mesét a tűzoltók munkájáról:
Nándi mese
Beszéljétek meg otthon, mi mindenben tudnak a tűzoltók a segítségünkre lenni!
2. Egy Tűzoltó felvonulás kapcsán láthatod, mennyi és milyen sokféle járművek segítenek:
Tűzoltó felvonulás
3. Teszek ide egy mesét. Lehet ismered is. Nem kötelező megnézni, csak ha szeretnéd.
Sam a tűzoltó - Ragacsos helyzet
Készíts egy rajzot a tűzoltók munkásságáról!🚒
Ha szeretnéd, az elkészült rajzról küldhetsz fotót, de nem kötelező!
Szép napot kívánok!
Anett néni
Testnevelés 05.04.
Kedves Szülők ! Kedves Gyerekek!
A mai testnevelés órára szükségetek van egy dobókockára és egy székre. A gyakorlatok előtt ne felejts el alaposan bemelegíteni. Az edzés pontos, szabályos végrehajtásában segítenek a képek.
Bemelegítés :
Forrás:Bemelegítés |
Forrás: Rezák-Szabó Anna |
Forrás |
A gyakorlatokról készült fotókat , videókat továbbra is várom nagy szeretettel : epitok.5.a@gmail.com e-mail címre, vagy messengeren.
Eredményes, szép hetet kívánok mindenkinek !
Boros Pál
Olvasás 5.4.
Kedves Szülők és Gyerekek!
Jó reggelt és
Boldog májust kívánok mindenkinek!🌺
Kezdjünk egy kis bemelegítéssel, szóolvasással, válogatással!
Borítékos feladat
Az olvasókönyved 182. oldalán olvasd el a betűket!
Karikázd be a ly betűket pirossal, számold meg és írd a lap szélére.
Olvasd el a szótagokat, a szavakat! Aminek nem tudod a jelentését, kérdezd meg!
naspolya: nem kifejezetten szép (elég ronda) gyümölcs, nem lehet frissen fogyasztani, viszont télre érik be igazán
pongyola: kényelmes, elöl végig nyíló női háziköntös.
Most olvasd el a találós kérdéseket és válaszolj rá szóban!
A lap alján a mesét is olvasd el!
A mai nagy feladat valójában az új nagybetűk megismerése!
D, R, SZ, TY, CS
Az olvasókönyv 183. oldalán fogunk tovább dolgozni.
- Olvasd el az első rózsaszín sort! Figyeld meg az új nagybetűk formáját!
- Olvasd el a második rózsaszín sort! Karikázd be kékkel a nagy Ö betűket!
- Olvasd el a harmadik rózsaszín sorban az új nagybetűket!
- Olvasd el még egyszer és karikázd be pirossa a nagy D betűket!
- Szótagolvasás (függőlegesen és vízszintesen is)
Keresd meg a két "okos" szót (értelmes szót) a szótagok között és karikázd be pirossal!
- Nevek olvasása
Olvasd el még egyszer és karikázd be pirossal a lányneveket!
- Olvasd el a Nyuszis rajzoltató mondókát 2X!
3. olvasáskor olvass versszakonként és rajzolj egy nyuszit a könyvbe, a lap jobb alsó részébe!
Úgy rajzold, ahogy a mondóka mondja: Háttal ül a nyuszi! (Nem a szaladós nyuszit kell lemásolni.🐇)
Az olvasókönyv 183. oldaláról kérek visszajelzést!
Most a munkafüzet 78. oldalán folytatjuk a munkát! Színezz a történetnek megfelelően!
Hogy egy kis írás is legyen mára az Írásfüzet 43. oldalát kérlek írd meg!
A második feladatnál összetartozó szavak:
gólya- varjú, Károly- Mihály, pehely-toll, stb.
Ha még játszanál a szavakkal, mondatokkal:🦋
Párosítás
Köszönöm a munkád!
Jó reggelt és
Boldog májust kívánok mindenkinek!🌺
Kezdjünk egy kis bemelegítéssel, szóolvasással, válogatással!
Borítékos feladat
Az olvasókönyved 182. oldalán olvasd el a betűket!
Karikázd be a ly betűket pirossal, számold meg és írd a lap szélére.
Olvasd el a szótagokat, a szavakat! Aminek nem tudod a jelentését, kérdezd meg!
naspolya: nem kifejezetten szép (elég ronda) gyümölcs, nem lehet frissen fogyasztani, viszont télre érik be igazán
pongyola: kényelmes, elöl végig nyíló női háziköntös.
Most olvasd el a találós kérdéseket és válaszolj rá szóban!
A lap alján a mesét is olvasd el!
A mai nagy feladat valójában az új nagybetűk megismerése!
D, R, SZ, TY, CS
Az olvasókönyv 183. oldalán fogunk tovább dolgozni.
- Olvasd el az első rózsaszín sort! Figyeld meg az új nagybetűk formáját!
- Olvasd el a második rózsaszín sort! Karikázd be kékkel a nagy Ö betűket!
- Olvasd el a harmadik rózsaszín sorban az új nagybetűket!
- Olvasd el még egyszer és karikázd be pirossa a nagy D betűket!
- Szótagolvasás (függőlegesen és vízszintesen is)
Keresd meg a két "okos" szót (értelmes szót) a szótagok között és karikázd be pirossal!
- Nevek olvasása
Olvasd el még egyszer és karikázd be pirossal a lányneveket!
- Olvasd el a Nyuszis rajzoltató mondókát 2X!
3. olvasáskor olvass versszakonként és rajzolj egy nyuszit a könyvbe, a lap jobb alsó részébe!
Úgy rajzold, ahogy a mondóka mondja: Háttal ül a nyuszi! (Nem a szaladós nyuszit kell lemásolni.🐇)
Az olvasókönyv 183. oldaláról kérek visszajelzést!
Most a munkafüzet 78. oldalán folytatjuk a munkát! Színezz a történetnek megfelelően!
Hogy egy kis írás is legyen mára az Írásfüzet 43. oldalát kérlek írd meg!
A második feladatnál összetartozó szavak:
gólya- varjú, Károly- Mihály, pehely-toll, stb.
Ha még játszanál a szavakkal, mondatokkal:🦋
Párosítás
Köszönöm a munkád!
Szép napot kívánok!
Anett néni🌷
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2
Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...
-
Kedves Szülők és Gyerekek! A hét utolsó napján olvasásból gyakorló feladatok várnak ránk az olvasókönyv mellett, néhány játékos feladatta...
-
Kedves Szülők és Gyerekek! Szép reggelt kívánok!👸 Bemelegítésként egy kis szókincsbővítés: Mit jelent? Egy kis játékos képes mondato...
-
Kedves Szülők és Gyerekek! Ahogy ígértem, csak interaktív feladatot adok. Egy csokorra valót😉 Keddtől - keddig tartó "csomag"...