Kedves Szülők, gyerekek!
Ma ismét egy új nagy betűt tanulunk meg írni.
Nagyon figyelj!
Az írott nagy E betű írása
A nagy E betű a "házban" és a "padláson" helyezkedik el.
Nem megy a "pincébe"!
A képen látod a vonalrendszerben az elhelyezkedését:
Megnézheted videón: A nagy E betű írása 1.27'
Most a Nagybetűs írólapokban dolgozunk, a 19. oldalon.
Kék színessel írd át a nagy E-t, 3x, a kicsiket 1x.
Folytasd a munkát az Írás munkafüzetben!
Mf.:✐21.o.
Az első sort kékkel írd át! (a többit grafittal)
2. sorban írd át az E betűket és pótold ahol a Radírpók kiradírozta!😜
3. sorban írd át és írd le a neveket!
4.- 6. sorokban olvasd el a neveket, szavakat és írd le!
Képírás következik: mozsár, fazék, cserép
Mondatírás: Olvasd el és írd le a közmondást! Mit jelent?
(Ha valakit meg akarunk nyerni, kedvesnek kell hozzá lenni.)
Ma két oldalon dolgozunk, de ez valójában nem sok írást jelent.
Van benne olvasás és nagy odafigyelést igényelnek a feladatok.
Játékház: ✐22.o.
1. - 2. sorban olvasd el és másold le a mondatokat (Ne húzd szét, ki kell hogy férjen!)
Képírás: kémény, szöcske, zsiráf, pipacs, doboz, cipő
Mondatkiegészítés: Írd be megfelelő szót! NEM KELL a füzetbe lemásolni!
Fotót kérek a Játékház 22.oldaláról!
Köszönöm a munkád! Szép napot kívánok!🌞
Anett néni
2020. április 1., szerda
Olvasás 4.1.
Jó napot kívánok kedves Szülők, gyerekek!🌞
Ma is új betűt tanulunk: a ty betűt!
Kezdjük a kedvenc mondókával!
Vedd elő az olvasókönyved és a Játékház feladatlapod!
Olvasókönyv: 162. oldalon dolgozunk!
1. Figyeld meg a ty betűt!
Miből áll? (t és y)
Zöngés vagy zöngétlen? (Ha kimondod zúg a torkod vagy sem?)
- Olvasd el a rózsaszínsorban a mássalhangzókat! Ügyelj a hangképzésre!
- Olvasd el még egyszer és karikázd be zölddel a ty betűket! - írd a lap szélére, mennyit találtál!😊
Szótagolvasás oszloponként, soronként.
Szavak olvasása
Rövid kérdőmondatok olvasása -
Kösd össze a képekkel a kérdésekre a válaszokat!
(óra, alma, baba, a baba bő nadrágja)
Mondatok olvasása
2. A munkafüzetben folytatjuk a munkát!
Játékház 70.oldal első része: Igaz - hamis feladat (igaz mondathoz tegyél + jelet )
💗Szorgalmi: Játékház 70. oldal második rész
3. Ismét az olvasókönyvben dolgozunk:
Ok.:162.o.
A "Kié az alma?" című olvasmányt olvasd el!
Beszéljétek meg: Hogyan kapcsolódik hozzá a sárga csíkban olvasható bölcsesség?
Az utolsó feladat az Olvasókönyv 163.oldala. Ismét egy beszélgetős feladat.
Mondatalkotás gyakorlása: Honnan? Hova? - Válaszolj a képek alapján!
pl.: A kislány a táskából a tálba önti a szilvát.
Játékház 70. oldaláról KÉREK csak FOTÓT!
Jó tanulást, szép napot kívánok!😀
Anett néni
technika 04.01.
Kedves Gyereke és Szülők!
Köszönöm az elkészített mosolygós virágokról elkészített képeket!
A mai órán a tavasz jegyében fogunk alkotni.
Ismételjük már át, hogy mi jellemző a tavasz évszakunkra!
Köszönöm az elkészített mosolygós virágokról elkészített képeket!
A mai órán a tavasz jegyében fogunk alkotni.
Ismételjük már át, hogy mi jellemző a tavasz évszakunkra!
- milyen a hőmérséklet
- milyen virágok nyílnak
- milyen ruhát kell viselni ilyenkor
- mit kell ilyen kor a kertben csinálni
Szükséges eszközök:
- rajzlap
- olló
- ragasztó
- reklámújság (lidl, penny, auchan, praktiker)
- színes ceruzák
1. lépés: válasz a reklámújságokból virágokat, majd nyírjátok körbe őket. Lehetőleg cserepes virágokat válasz.
2. lépés: rajzolj a rajzlapodra egy ablakot, mely lehetőleg beteríti az egész lapot s van neki párkánya, melyre rátehetjük a virágokat. Nem kötelező ugyanilyen ablakot készíteni! Neked milyen lenne a házadon lévő ablak? Más? Nagyon jó az is! Ezt csak ötletnek adom!
3. Ha kész, akkor utolsó lépésként ragaszd fel a párkányba a virágjaidat.
Várom a képeket!
Határidő: 2020.04.08.
Jó munkát!
Szép napot!
Zsuzsi néni
Testnevelés 04.01.
Kedves Szülők ! Kedves Gyerekek !
Olyan gyakorlatokkal készültem nektek a szerdai napra, amelyek kiválóan elvégezhetők otthon is. Tudom többen az osztályból sétáltok ,sportoltok ,fociztok,asztaliteniszeztek .Arra szeretnélek kérni benneteket, hogy privát üzenetben ,vagy e-mailen küldjetek nekem videókat, fotókat. Sok tanuló rendszeresen küld nekem felvételeket,de a többiek heti tevékenységét is szeretném látni. Nagyon jó lenne, ha minimum heti egy alkalommal kapnék tőletek visszajelzéseket.
SZERDAI EDZÉS:
Olyan gyakorlatokkal készültem nektek a szerdai napra, amelyek kiválóan elvégezhetők otthon is. Tudom többen az osztályból sétáltok ,sportoltok ,fociztok,asztaliteniszeztek .Arra szeretnélek kérni benneteket, hogy privát üzenetben ,vagy e-mailen küldjetek nekem videókat, fotókat. Sok tanuló rendszeresen küld nekem felvételeket,de a többiek heti tevékenységét is szeretném látni. Nagyon jó lenne, ha minimum heti egy alkalommal kapnék tőletek visszajelzéseket.
SZERDAI EDZÉS:
Minden edzés előtt végezz bemelegítést! Ehhez
segítséget nyújt a Bemelegítés videó.
Bottal, seprűnyéllel:
Erőfejlesztés:
2-es, 3-as, 4-es,
6-os feladat 3x10db/30 mp pihenő
1-es, 5-ös feladat
3x30 mp/45 mp pihenő
Levezetés:
Minden edzés végén
végezz levezetést! Ehhez segítséget nyújt a Levezetés videó:
Kedves egészségetekre!
Várom az osztály tanulóinak videóit, fényképeket !
Boros Pál
matematika 04.01.
Kedves Gyerekek és Szülők!
Készítsd, elő kérlek, a matematika tankönyvedet,
korongjaidat, tízes tábládat, tolltartódat! Köszönöm!
Ha ezzel készen vagy akkor állj meg a széked mellett vegyél
egy nagy levegőt!
Ugye lent maradt a vállad? Ne emeld fel! Nem a vállunkba
vesszük a levegőt!
Nah, akkor meg egyszer! Levegő be és ki! Pocak emelkedett!
Ügyes vagy!
Még egy mély levegő! S bent tart! Majd kiengeded!
Mondd, el kérlek
a hét napjait egyszer egy levegővel!
Emlékeztek még a 10-es mondókánkra??
Mond hangosan, de ne kiabálva s fontos MUTASD is a kezeden s
tedd a zsebedbe a 10-et!!!
10+1 az 11
10+2 az 12
10+3 az 13
10+4 az 14
10+5 az 15
10+6 az 16
10+7 az 17
10+8 az 18
10+9 az 19
10+10 az 20
Nagyon ügyes vagy!
Most ülj, le kérlek, a kockádról vedd le a tetejét és nyisd
ki a tk. a 102. oldalon s nézd az 1. feladatot.
- Számold meg hány piros alma van a képen? à6 àrakd ki korongokkal a tízes tábládra
- Számold meg hány zöld alma van a képen? à 6 à vegyél ennyi korongot a markodba
- Kezd el letenni a markodban lévő korongokat! Annyit tegyél le, hogy meglegyen a 10 a tízes táblán!
- Mennyit tudtál letenni a 6 kék korong mellé? à 4
- Akkor mennyi van most a tízes táblán? à 10
- Mennyi van a markodban? à 2
- Akkor 10+2 az 12
Tk. 102./2. és 3. a) b)
szorgalmi tk. 102./3. c) és d) Bátran használd a korongokat kérlek!
Szép napot!
Zsuzsi néni
Angol Emelt 04.01.
Kedves Szülők és Gyerekek!
A mai téma: Party time = A party ideje
Peppa's Birthday Party- Peppa szülinapi partija
1. Nézzétek meg a mesét és válaszoljatok a kérdésekre! A füzetbe dolgozzatok!
https://www.youtube.com/watch?v=Qij5UyUYoWk
1) Hány órakor kel fel a család?
2) Mit kapott Peppa? Rajzold le a füzetbe!
3)Melyik labdát választotta Suzy? Rajzold le!
4)Hány éves Peppa? Rajzolj le annyi gyertyát a füzetedbe!
2. Fényképezzétek le a füzetet és küldjétek el nekem 2020. 04. 02. 19:00-ig.
Köszönöm szépen!
Enikő néni
A mai téma: Party time = A party ideje
Peppa's Birthday Party- Peppa szülinapi partija
1. Nézzétek meg a mesét és válaszoljatok a kérdésekre! A füzetbe dolgozzatok!
https://www.youtube.com/watch?v=Qij5UyUYoWk
1) Hány órakor kel fel a család?
2) Mit kapott Peppa? Rajzold le a füzetbe!
3)Melyik labdát választotta Suzy? Rajzold le!
4)Hány éves Peppa? Rajzolj le annyi gyertyát a füzetedbe!
2. Fényképezzétek le a füzetet és küldjétek el nekem 2020. 04. 02. 19:00-ig.
Köszönöm szépen!
Enikő néni
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2
Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...
-
Kedves Szülők és Gyerekek! A hét utolsó napján olvasásból gyakorló feladatok várnak ránk az olvasókönyv mellett, néhány játékos feladatta...
-
Kedves Szülők és Gyerekek! Szép reggelt kívánok!👸 Bemelegítésként egy kis szókincsbővítés: Mit jelent? Egy kis játékos képes mondato...
-
Kedves Szülők és Gyerekek! Ahogy ígértem, csak interaktív feladatot adok. Egy csokorra valót😉 Keddtől - keddig tartó "csomag"...