Kedves Szülők és Gyerekek!
A mai téma: Hot, warm, cool, cold= Forró, meleg, hűvös, hideg
1. A következő képen rajzokat láttok:
- Rajzoljátok le a füzetetekbe a rajzokat !
- Írjátok mellé a mondatokat is! Írjátok át színessel a szavakat!
Leírom a mondatok magyar jelentését is:
It's warm. = Meleg (van).
It's cool. = Hűvös ( van).
It's hot.= Forró (Forróság/ hőség van).
It's cold. = Hideg ( van).
A kiejtésben segít az online szótár:
https://dictzone.com/angol-magyar-szotar/
-Fényképezzétek le a füzetet!
2. MF 46.oldal- Colour. - Színezzétek a vízcseppet a hőmérsékletnek megfelelően!
cold= dark blue
cool= light blue
warm= orange
hot= red
- Fényképezzétek le a munkafüzetet!
3. Küldjétek a képeket az email címemre 2020.05.12. 19:00-ig!
Köszönöm szépen!
Jó munkát!
Enikő néni
2020. május 11., hétfő
matematika 05.11.
Kedves Gyerekek és Szülők!
Folytatódik a kivonások összegző gyakorlása a következő órákon is.
Kérlek készítsd elő a matematika munkafüzetedet, tolltartódat! Köszönöm!
Nyisd ki a 82. oldalon!
Mf. 82./1. a) b) c)
Mf. 82./ 4. a) b) c)
Mf. 82./5.
Folytatódik a kivonások összegző gyakorlása a következő órákon is.
Kérlek készítsd elő a matematika munkafüzetedet, tolltartódat! Köszönöm!
Nyisd ki a 82. oldalon!
Mf. 82./1. a) b) c)
- számold ki a kivonások különbségeit
- ellenőrizd le egy ellenőrző számolással a különbség helyességét
Mf. 82./ 4. a) b) c)
- számold ki a bal és a jobb oldali kivonásokat
- írj MINDEN KIVONÁS FELÉ BOLHA számokat
- döntsd el melyik a több
Mf. 82./5.
- töltsd ki a táblázatot s írd be a hiányzó számokat
- Ki a fiatalabb? Ki a kisebb?
- Ki az öregebb? Ki a nagyobb?
Képet szeretnék kérni mf. 82. oldal 1, 4, 5 feladatokról!
Határidő: 2020.05.15. (péntek)
Szép napot!
Jó munkát!
Zsuzsi néni🌷
ÉNEK - ZENE: Baksa Istvánné
Kedves Kisdiákjaim!
Remélem mindenkinek jól telt ez a szép, napos hétvége! Küldöm a mai feladatokat!
1. Dalok, mondókák ismétlése:
- Kinek van jókedve?
- Tündér madaram.....
- Fehér liliomszál....
- Jobb és bal az én két felem.....
- Énekeljétek és játsszátok el a dalokat és a versünket!
- Végezzétek el hozzá a tanult mozgásokat!
2. Új dal tanulása: Recse, recse....
- Tk. 50.o. Recse, recse...
- Mit csinál a kislány a képen?
- Szoktatok-e anyával pogácsát sütni?
- Te miben segítesz neki?
- Hallgassátok meg a dalt a következő linkről, majd tanuljátok meg: Recse, recse
- Ezután énekeljétek el a dalt úgy, hogy tapsoljátok hozzá a ritmusát is!
3. Gyakorló feladatok:
- Mf. 29.o. 1.feladat Jelöljétek kék színessel a hiányzó ütemvonalakat!
- Mf. 29.o. 3.fel. Énekeljétek el a három hívókép dalait!
Tapsoljátok el a dalok kezdőmotívumait!
Párosítsátok a hívóképeket a ritmuskártyákkal!
Mindenkinek jó munkát és szép napot kívánok!!!!!!!!
Györgyi néni
Kedves Kisdiákjaim!
Remélem mindenkinek jól telt ez a szép, napos hétvége! Küldöm a mai feladatokat!
1. Dalok, mondókák ismétlése:
- Kinek van jókedve?
- Tündér madaram.....
- Fehér liliomszál....
- Jobb és bal az én két felem.....
- Énekeljétek és játsszátok el a dalokat és a versünket!
- Végezzétek el hozzá a tanult mozgásokat!
2. Új dal tanulása: Recse, recse....
- Tk. 50.o. Recse, recse...
- Mit csinál a kislány a képen?
- Szoktatok-e anyával pogácsát sütni?
- Te miben segítesz neki?
- Hallgassátok meg a dalt a következő linkről, majd tanuljátok meg: Recse, recse
- Ezután énekeljétek el a dalt úgy, hogy tapsoljátok hozzá a ritmusát is!
3. Gyakorló feladatok:
- Mf. 29.o. 1.feladat Jelöljétek kék színessel a hiányzó ütemvonalakat!
- Mf. 29.o. 3.fel. Énekeljétek el a három hívókép dalait!
Tapsoljátok el a dalok kezdőmotívumait!
Párosítsátok a hívóképeket a ritmuskártyákkal!
Mindenkinek jó munkát és szép napot kívánok!!!!!!!!
Györgyi néni
Testnevelés 05.11.
Kedves Szülők ! Kedves Gyerekek!
Az
online tanulás időszakában mindenki sok időt tölt a számítógéppel,
egyéb okos eszközökkel . Sajnos kevesebb a mozgással eltöltött órák
száma. Ebből az alaphelyzetből kiindulva olyan gyakorlatokat kerestem
nektek, amelyek a helyes testtartás megtartását segítik elő és általános
erőfejlesztő jellegűek. A feladatokat otthon minden probléma nélkül
elvégezhetitek, egy seprűnyél kell hozzá.
Most szem szabad elfelejtenünk a bemelegítést.
A megfelelő bemelegítés után végezzük el az erősítő, tartásjavító gyakorlatokat !
Nézzétek
meg a következő tartásjavító gyakorlatot, amelyet az Eszterházy Károly
Egyetem hallgatói mutatnak be. Időtök engedi ezt a gyakorlatsort is el
lehet végezni.
Az óra végén végezzünk nyújtó hatású gyakorlatokat !
Forrás:te tested tedontesed blog.hu |
Amennyiben más jellegű sportot végeztek:túra, kerékpározás, futás, foci ...stb. arról is várok sok szeretettel videókat messengerre vagy az epitok.5.a@gmail.com e-mail címre .
Eredményes, szép hetet kívánok mindenkinek !
Boros Pál
Olvasás 5.11.
Kedves Szülők és Gyerekek!
Jó reggelt kívánok!☀🌞
Bemelegítésként szó - kép párosítással kezdünk!
Bemelegítő feladat
1. Nyisd ki az olvasókönyved a 188. oldalon.
OLVASD EL A NAGYBETŰS FELIRATOKAT! Beszéljétek meg, melyik hol található!
- Olvasd el a szavakat oszloponként!
- Most egy több oldalon át tartó történetet kezdünk el olvasni. Biztos vagyok benne, hogy sokótoknak van valamilyen kis kedvence otthon és különféle történetet tudnátok mesélni nekem róla.
Nézzük, mi történt a Pajtival!🐕🐈
2. Vannak ritka betűk: dz
Második feladatként, egy ritka betűvel ismerkedünk meg!
(A ritka betű azt jelenti, hogy kevés szóban találod meg.)
Nyisd ki az olvasókönyvedet a 189. oldalon!
Figyeld meg a dz betűt!
Kétjegyű mássalhangzó, mert két részből áll: egy d + egy z, együtt alkotják a dz betűt!
- Olvasd el a rózsaszín sorban a betűket! Karikázd be pirossal a dz betűket!
- Olvasd el a szavakat, jól szótagolva! Ne felezd el a dz betűt!
- Olvasd el a mondatokat! Karikázd be pirossal a dz betűket a szövegben!
- Olvasd el a szavakat! A 2 szótagú szavakat próbáld először magadban elolvasni, utána kimondani! Kösd össze a képet a megfelelő szóval!
- Olvasd el a szavakat a dobozokban!
Doboznyitogató
- Olvasd tovább a mesét! (Miau 2. rész 2x!)
Mi történt? Mondd el!
Pihentető:
Lufipukkasztó játék🎈🎈🎈🎈🎈
dz betűs szavakkal
Levezetésként borítékos feladatok:
Párosító 1.
Párosító 2.
Írásmunkafüzet II. 49. oldalát készítsd el!
Ha még van kedved játszani!🦋
Melyik betű hiányzik a szóból?
Készen vagy az olvasással!
Köszönöm a munkád!
Olvass sokat! 📚
Ma nem kérek fotót semmiről! Az olvasás és írásmunkák értékelését folytatom!
Szép napot kívánok!
Anett néni🍀
Jó reggelt kívánok!☀🌞
Bemelegítésként szó - kép párosítással kezdünk!
Bemelegítő feladat
1. Nyisd ki az olvasókönyved a 188. oldalon.
OLVASD EL A NAGYBETŰS FELIRATOKAT! Beszéljétek meg, melyik hol található!
- Olvasd el a szavakat oszloponként!
- Most egy több oldalon át tartó történetet kezdünk el olvasni. Biztos vagyok benne, hogy sokótoknak van valamilyen kis kedvence otthon és különféle történetet tudnátok mesélni nekem róla.
Nézzük, mi történt a Pajtival!🐕🐈
2. Vannak ritka betűk: dz
Második feladatként, egy ritka betűvel ismerkedünk meg!
(A ritka betű azt jelenti, hogy kevés szóban találod meg.)
Nyisd ki az olvasókönyvedet a 189. oldalon!
Figyeld meg a dz betűt!
Kétjegyű mássalhangzó, mert két részből áll: egy d + egy z, együtt alkotják a dz betűt!
- Olvasd el a rózsaszín sorban a betűket! Karikázd be pirossal a dz betűket!
- Olvasd el a szavakat, jól szótagolva! Ne felezd el a dz betűt!
- Olvasd el a mondatokat! Karikázd be pirossal a dz betűket a szövegben!
- Olvasd el a szavakat! A 2 szótagú szavakat próbáld először magadban elolvasni, utána kimondani! Kösd össze a képet a megfelelő szóval!
- Olvasd el a szavakat a dobozokban!
Doboznyitogató
- Olvasd tovább a mesét! (Miau 2. rész 2x!)
Mi történt? Mondd el!
Pihentető:
Lufipukkasztó játék🎈🎈🎈🎈🎈
dz betűs szavakkal
Levezetésként borítékos feladatok:
Párosító 1.
Párosító 2.
Írásmunkafüzet II. 49. oldalát készítsd el!
Ha még van kedved játszani!🦋
Melyik betű hiányzik a szóból?
Készen vagy az olvasással!
Köszönöm a munkád!
Olvass sokat! 📚
Ma nem kérek fotót semmiről! Az olvasás és írásmunkák értékelését folytatom!
Szép napot kívánok!
Anett néni🍀
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2
Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...
-
Kedves Szülők és Gyerekek! A hét utolsó napján olvasásból gyakorló feladatok várnak ránk az olvasókönyv mellett, néhány játékos feladatta...
-
Kedves Szülők és Gyerekek! Szép reggelt kívánok!👸 Bemelegítésként egy kis szókincsbővítés: Mit jelent? Egy kis játékos képes mondato...
-
Kedves Szülők és Gyerekek! Ahogy ígértem, csak interaktív feladatot adok. Egy csokorra valót😉 Keddtől - keddig tartó "csomag"...