2021. március 24., szerda

Technika 3.24.

 Kedves Gyerekek!


Ha már otthon lehetünk, akkor legyenek olyan feladatok, amelyeket otthon lehet elvégezni. Az elkövetkező idő alatt talán lesz idő rá!😉

Hamarosan Húsvét, segítsetek a tavaszi nagytakarításban!

1. feladat: Segíts a főzésben, a konyhai munkákban! Terítés, mosogatás, zöldségek pucolása, stb.

 

2. feladat: Kertészkedj! Cserépben vagy kertben, az mindegy, a lényeg, hogy tevékenykedj!
(gereblyézés, ásás, metszés, ültetés, sepregetés stb.)

3. feladat: Rakj rendet a szobádban! Segíts a takarításban!
Ilyenkor tavasszal a felesleges dolgokat ki is dobjuk, ezt hívják selejtezésnek.
(Azért ezt Anyával, Apával végezd!😁😂)



A feladatokról küldhetsz képet, leírással, hogy mit tevékenykedtél?
Ha lefényképezed és le is írod pár mondatban, hogy mit csináltál, akkor ötös jár érte!
(Ha kézzel írod és lefényképezed úgy is jó! Ha emailben írod, annak is örülök!)
Nem adok határidőt, ezt bármikor megteheted!😍

Jó munkát, örömteli együtt töltött időt kívánok!
Anett néni🌺

Nyelvtan 3.24.

 Kedves Gyerekek!


Nagyon ügyesek voltatok online órán.

Örülök, hogy ilyen sokan tudtatok csatlakozni.

🌸Az Anyanyelvi munkafüzet 72. oldalán lévő versben húzzátok alá az -e szócskát tartalmazó kérdő mondatokat! ( megoldás: Hiszed-e?, Veszed-e?, Tudod-e?, Hallod-e?...stb.)

🌸Anyanyelvi munkafüzet 73. oldalán lévő 3. feladat, amelyet sorba rendezés után a füzetbe le kell másolni.

🌸Utolsó feladat a megküldött füzetkép lemásolása.

A mai napra több írásbeli feladatot nem adok ki.
Köszönöm a munkád!

További szép napot kívánok,
Anett néni🌺


Irodalom 3.24.

 Kedves Gyerekek!


A mai napon az Olvasókönyv 155. oldalán folytatjuk a munkát.

A ty-gy-ny megkülönböztetése és annak gyakorlása a feladatunk.

🌸Azt kérem, olvassátok el az oldalon található szószedetet úgy, hogy minden második szót olvassátok csak hangosan.

🌸Most olvassátok el némán az olvasmányt!

🌸Még egyszer olvassátok el, hangosan, kifejezően! 

Ügyeljetek a vesszőre és a mondatvégi írásjelre.

🌸Készítsetek egy egy perces felvételt a hangos olvasásotokról, az olvasmány elejétől indítva! 

A videófelvételt vasárnapig kérem megküldeni a számomra.(március 28-ig)

Aki holnap csatlakozni tud 8 órakor a Teams-es órához, az olvasókönyv 155. oldalát gyakorolja! Holnap órán meghallgatom - így felvételt annak nem kell készíteni aki ott olv as nekem. 👩

🌸Olvasási munkafüzet 60. oldalán a 3. feladatot oldjátok meg!

Köszönöm szépen a munkátok!

Anett néni🌺

Matematika, 03.24.

Kedves Szülők!

Még mielőtt hozzálátnak a feladatokhoz, kérem ellenőrizzék már gyermekük 1-es füzetében a 8-as szorzó és bennfoglaló táblák hibátlanságát! 

Köszönöm együttműködésüket!

 

Kedves Gyerekek!

Jó reggelt kívánok!

Kérlek készítsd elő az 1-es füzetedet, matematika tankönyvedet és a munkafüzetedet is.

A mai órán számkört bővítünk, most már 80-ig fogunk számolni, s egyben a 8-as szorzóval és bennfoglalóval megismerkedni, és az emlékezetbe beletenni, megtanulni.


Bemelegítő gyakorlat:

🐾Vedd kérlek, elő az 1-es füzetedet és olvasd fel a 8-as szorzót majd a 8-as bennfoglalót!

🐾 Mondd fel fejből a 4-es szorzót!


Megoldandó feladatok:

Tk. 54./1.

    ~ Kövesd a feladat utasításaiban megadott színeket! Azoknak megfelelően kösd össze a számokat a kipontozott alakzatoknál!

Mf. 36./1. a, b, c

    a) rész

    ~ A megadott számkártyákkal számokat kell képezni!

    ~ Válaszd ki a sárga színű kártyán szereplő számot, az áll a tízesek helyén s tedd mellé önmagát, majd a zöldet, kéket és a narancssárgát. Így kapott számok a következők, melyeket írj le a négyzetrácsba:

        77, 75, 76, 73

    ~ Válaszd ki most a zöld kártyán lévő számot, az álljon most a tízesek helyén, s tedd mellé megint önmagát, majd a citromsárgát, kéket, narancssárgát! Írd le a kapott számokat!

    ~ Válaszd ki a kék kártyán lévő számot, az álljon a tízesek helyén, s tedd mellé önmagát, majd a citromsárga, zöld, narancssárga kártyát! Írd le a kapott számokat!

    ~ Válaszd ki a narancssárga kártyán lévő számot, az álljon a tízesek helyén, tedd először önmaga mellé, majd a citromsárga, zöld és kék kártyát! Írd le a kapott számokat!

    b) rész

    ~ Páratlan számokat válogasd ki, karikázd be őket kékkel, így jobban kitűnnek, s könnyebben tudod növekvő sorrendet képezni!

    ~ A számok közé relációt tegyél!

    c) rész

    ~ A számegyenesen a kért számokat X-el jelöld a helyét és írd alá a számot is! 

    ~ A számegyenesen 4 db számot kell bejelölni!

Mf. 36./2.

    ~ Segíts kérlek a kisegérnek eljutni a legnagyobb sajthoz!

    ~ Előtte fejtsd meg a sajtokban szereplő számokat! Írd feléjük a megoldást!

    ~ Figyelj, hogy nem minden esetben a tízest tették előre! 

    ~ Figyelj, mert az egyik sajtnál tíznél több egyest írtak, azt be tudod váltani, még 1db tízesre!


Levezető gyakorlat:

🐾Vedd kérlek, elő az 1-es füzetedet és olvasd fel a 8-as szorzót majd a 8-as bennfoglalót!


Jó munkát kívánok!

Zsuzsi néni!

Testnevelés 2021.03.24.

 

Kedves Csoporttagok ! 

Szerdán is folytatjuk az erősítő jellegű gyakorlatokat. Aki más jellegű mozgást szeretne végezni, amennyiben az idő engedi kerékpározzon, vagy a Penny Market mellett lévő "erősítő parkot" is próbálja ki bátran. 
Mindig elmondom nektek, most is hangsúlyozom a bemelegítés fontosságát:

I. Bemelegítés: Kattints, és indul  a videó! 
 
 
 Bemelegítés része a keringésfokozás:
 
 
II. Fő rész : erősítő jellegű gyakorlatok, amelyeket otthon a szabadban, vagy a szobában is el tudsz végezni.
 
Az edzés után nézzük meg hogy készülnek otthoni edzéssel a profik Győrben .  
 
III. Levezetés : a levezetésre szükséged van egy szőnyegre. 
 
 
A sokszoros válogatott legenda Görbicz Anita fotója:

Forrás

Kedves egészségetekre ! 
Üdvözlettel: Boros Pál

Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2

 Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...