2020. május 13., szerda

matematika 05.13.

Kedves Gyerekek és Szülők!

Köszönöm azoknak, akik már eddig elküldték a hétfői feladatok megoldásait!
Folyamatosan javítom őket! Pénteken küldöm majd vissza!

Ma és a következő pár órában új feladat következik! Új de még sem! Hiszen ezt a feladatot, gyakorlatot is ismered! Ez nem más mint a pótlás!

Kérlek, bemelegítésként végezd el a következőket:
Mennyit adsz hozzá, hogy 10 legyen a következő számokhoz?

  • 1+▢=10
  • 2+▢=10
  • 3+▢=10
  • 4+▢=10
  • 5+▢=10
  • 6+▢=10
  • 7+▢=10
  • 8+▢=10
  • 9+▢=10
  • 10+▢=10
Köszönöm! Ez nagyon fontos, hogy ez most már fejből menjen! Biztosan tudd, hogy mennyit adsz hozzá, hogy megkapd a 10-et! 

Készítsd elő a matematika tankönyvedet, korongjaidat, tízes tábládat, kis füzetedet és a tolltartódat!

Tk. 115./1.
  • 7+▢=11
  • ezt és a következő feladatokat úgy oldjuk meg, hogy először felpótolunk 10-re majd még annyit adunk hozzá, hogy meglegyen az egyenlőségjel utáni szám, s megnézzük, hogy összesen mennyit pótoltunk
  • rakj ki 7 kék korongot
  • mennyit kell hozzá tenni, hogy 10 legyen⇒3
  • s még mennyit kell hozzá pótolni, hogy 11 legyen⇒1
  • összesen mennyit is pótoltunk? 
  • volt 3 és 1, akkor összesen 4

Tk. 115./2.
  • a következő feladatnál bontották a lépéseket
  • a nyilakkal együtt haladva számolj, s írd be a hiányzó számokat
  • a nyilak feletti pótlások segítenek
Tk. 115./4. c)
  • Kis füzetbe keresd meg az utolsó részt ahova írtál.
  • Számolj le 5 négyzetrácsnyit lefelé.
  • Írd fel középre : Gyakorlás
  • Dátum a margóra.



Köszönöm!
Jó munkát!
Szép napot!
Zsuzsi néni🌷

1 megjegyzés:

Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2

 Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...