2020. március 19., csütörtök

Matematika

Kedves Gyerekek és Kedves Szülők!

A mai napon lévő gyakorlással előkészületeket teszünk, egy igen fontos feladat sikeres megvalósítása érdekében. Nem sokára sor kerül egy izgalmas feladatra, hogy már minden számot összeadunk és kivonunk.

De előtte! Nagyon fontos, hogy átismételd a 10 bontását!

  • Nyiss ki 0-át. Mennyit adsz hozzá, hogy 10 legyen?
  • Nyiss ki 1-et. Mennyit adsz hozzá, hogy 10 legyen?
  • Nyiss ki 2-őt. Mennyit adsz hozzá, hogy 10 legyen?
  • Nyiss ki 3-at. Mennyit adsz hozzá, hogy 10 legyen?
  • Nyiss ki 4-et. Mennyit adsz hozzá, hogy 10 legyen?
  • Nyiss ki 5-öt. Mennyit adsz hozzá, hogy 10 legyen?
  • Nyiss ki 6-ot. Mennyit adsz hozzá, hogy 10 legyen?
  • Nyiss ki 7-et. Mennyit adsz hozzá, hogy 10 legyen?
  • Nyiss ki 8-at. Mennyit adsz hozzá, hogy 10 legyen?
  • Nyiss ki 9-et. Mennyit adsz hozzá, hogy 10 legyen?
  • Nyiss ki 10-et. Mennyit adsz hozzá, hogy 10 legyen?
Köszönöm! Ügyes vagy!

Nézzük meg ezt a tankönyvben is! Keresd meg a tk. 97.oldalán az 1. és 2. és 3. feladatot.

Az 1. feladatnál te is tedd ki korongokkal a nagy tízes lapra.

A 2. feladatnál segítenek a képek, de a te kezed is kéznél van.

A 3. feladat a) része: a beírt számhoz mennyit adok, hogy 10 legyen.
                    b) része: mennyit adok a beírt számhoz,hogy 10 legyen  VAGY! tudod a barba trükk a                          vissza bukfenc! Mutasd meg szüleidnek. (Összeadás van odaírva akkor kivonás lesz)
                    c) és d) része: add össze a két beírt számot, s ahhoz még mennyit kell hozzáadnod, hogy                     10 legyen.

Köszönöm a munkát!

Szép napot!


9 megjegyzés:

Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2

 Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...