2020. március 31., kedd

Környezetismeret 03.31.



Kedves Gyerekek és Szülők!


1.Egy kis játék: felszíni formák  ← link, melyre rákattintva játékhoz érsz

Köszönöm a megoldását!

2. Egy kis ismétlés, beszéljétek át, hogy a különböző hulladékokat, különböző színű hulladékgyűjtő edényekben van lehetőség gyűjteni.
Mit gyűjts szelektíven, mi hova való? |
Nálatok, milyen fajta hulladékok képződnek? Beszéljétek meg.

3. Beszéljétek át, hogy az élőlények, s az élettelen dolgok hogyan jutnak energiához!

Segítség hozzá:



Ezt kérném a madaras füzetedbe bemásolni! Kérlek vedd elő a füzetedet és másold is be és tegyél a margóra egy T!, mert ez az amit jól meg kell, hogy jegyezz.

4. Ha készen vagy vedd elő a tankönyvedet és nyisd ki a 62. oldalon és beszéljétek át az 1. és 2. feladatot.

5. Ezután következzék egy kis munkafüzeti feladat. Nyisd ki a munkafüzetet 66.oldalon és old meg a       2. feladatot, majd a 67. oldalon az 5. feladatot!

    mf. 66./2. ⇨ vannak olyan tárgyak melyek ma már elektromos változatban is vannak. Pl.                                           elektromos kés/szeletelő s annak a párja a sima kés (ami a mi erőnkkel működik)
    mf. 67./5.⇨ két egy forma színű köröket látsz, melyben tárgyak vannak, ki kell választani azt a                                tárgyat mely nem fogyaszt energiát, elektromos áramot vagy ha szükséges is a                                      működéséhez a párjával ellentétben takarékosabb

Fotót kérnék a mf. 66./2. feladatáról 04.03-ig a már jól ismert e-mail címre! Köszönöm!

Szép napot!
Zsuzsi néni



6 megjegyzés:

Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2

 Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...